مدل موی مجعد و جدید 2015

مدل موی مجعد و جدید 2015

مدل های جدید درست کردن مو

مدل موی مجعد و جدید 2015 که همیشه تصور می کردیم فقط آرایشگران حرفه ای راه و ترفند آن را بلد هستند. پس با این روش به راحتی زیباتر شویم

برای  داشتن موهای موج دار که امروز بسیار در بین هنرپیشگان و خوانندگان باب و به اصطلاح خودمان مد شده و ما تصور می کنیم  که فقط آرایشگرها می توانند اینکار را برای ما  انجام بدهند فقط یک ترفند و یک راز وجود دارد که آنهم اتوی موی باریک است.

موی فر

اتوی موی باریک و سرگرد به همون شکلی که در تصویر میبینید،  استفاده از این نوع و شکل اتوی مو، شما را در داشتن موهای موج دار کمک می کند و اجازه نمی دهد موهای شما فر و لوله ای شکل شود.

قدم اول:  برای اینکار زیاد مهم نیست که از کدام قسمت موی سر شروع کنیم. می توانیم طبق عادت همیشگی از قسمت جلوی مو یعنی از موهای زلف و کناره های سر شروع کنیم.

یک دسته و قسمت مو را جدا می کنیم. با دستمان به صورت دورانی دور اتو می پیچیم. همون طوری که در تصویر می بینید توجه می کنیم که موها را روی هم نپیچیم.

قدم دوم: زمانی که با  دستمان روی مو را امتحان کردیم و دیدیم که کاملا داغ شده یعنی موی ما شکل مجعد را گرفته و همان طور که مو را دوراتو پیچیده بودیم به همان گونه هم باز می کنیم و این کار را برای تمام مو ادامه می دهیم تا تمام موی ما فر و حالت دار شود.

تمام قسمت های موی سر را نگاه می کنیم تا تمام قسمتهاش به یک اندازه فر شده باشد. اگر احساس کردیم یکی از فرها بزرگتر از دیگران شده آن را به دوقسمت تقسسیم می کنیم  و مجددا با اتوی مو فر می کنیم.

مجعد

قدم 4: موها رابه جلوی سر ریخته و از اسپری مو برای خشک و ثابت کردن مو استفاده می کنیم. یادمان باشد حتما از قسمت انتهایی مو مانند تصویر این کار را انجام دهیم و نکته مهم تر اینکه از اسپری های زیاد قوی که باعث چسبندگی مو و خشک شدن بیش از حد مو میشود استفاده نکنیم.

مجعد

 

 

نظرات و پیشنهادات خود را در مورد مقاله مدل موی مجعد و جدید 2015 با ما و دوستان تان در میان بگذارید.

مترجم : الهام علوی

منبع : brides

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط