راه اندازی خط تولید فیلتر هوا

راه اندازی خط تولید فیلتر هوا

خط تولید فیلتر هوا

تولید فیلتر هوای خودرو از جمله مشاغلی است که به تنهایی می تواند حتی بعنوان شغل اول با درآمدزایی بالا مورد استفاده قرار گیرد

راه اندازی خط تولید فیلتر هوا

اگر به دنبال شغلی آسان و پر درامد و یا شغل دوم هستید این مقاله را بخوانید

تولید فیلتر هوای اتومبیل شغلي آسان با درآمد بالا

امروزه داشتن شغل دوم با درآمد بالا یکی از ضروریات زندگی می باشد. داشتن شغلی پر درآمد علاوه بر تامین نیازهای مالی از نظر روحی نیز باعث آرامش خیال می گردد.

تولید فیلتر هوای خودرو از جمله مشاغلی است که به تنهایی می تواند حتی بعنوان شغل اول با درآمدزایی بالا مورد استفاده قرار گیرد وبا استفاده از دستگاه هاي جديد و بدون نیاز به حرارت بسيار ساده و آسان است که نیاز به فضای زیاد یا تخصص ندارد

کاری تمیز ، بدون بو و بدون آلودگی

شغلی مستقل ، پردرآمد وآینده دار  برای جوانان  و افرادی که میخواهند بطورمستقل کار کنند و مناسب برای تمامی شهرهای کوچک وبزرگ ، فقط با یک نیروی کار،کاری بدون سر و صدا. بدون آلودگی ، بدون خطر. بدون دود و بو و بدون زحمت. 15 الی 20 متر جا میخواهد حتی درکوچکترین فضا ویا هرجا که برق معمولی 220 ولت داشته باشد. کل هزینه برق در ماه 10 هزار تومان هم نمیشود. به راحتی میتوان از کمترین سرمایه بیشترین سود را برداشت کنید

در مورد فیلتر هوا

فيلتر هوا چيست؟

فيلتر هوا وسيله ای است که درخودرو ،بر سر راه هوای ورودی به موتور قرار می گيرد :

1- ذرات و ناخالصی های موجود در هوا را جذب می کند.

2- ميزان هوای مجاز ورودی به موتور را تنظيم می کند.

فيلتر هوا / موتور خودرو

بدون فيلتر هوا مقادير بسيار زيادی از ذرات آلاينده ، قادرند اجزای مهم موتور مانند: سوپاپ ها ،ياتاقان ها ،رينگ ها ی پيستون و بدنه داخلی سيلندر را شديدا دچار سايش و فرسايش نمايند.ذرات متفاوت با اشکال و اندازه های متفاوت مثل ماسه ،گرد وغبار ،دوده ،گرده ،رطوبت و....در هوای ورودی به موتور وجود دارد که در صورت عدم جلوگيری از ورود آن ها به موتور باعث بروز صدمات جدی به موتور می گردند، فيلتر های هوا از ورود اين ذرات به داخل موتور جلوگيری کرده و باعث احتراق مناسب و حفاظت از موتور می گردد.

فيلتر هوا و مصرف بنزين

فيلتر کثيف ونامناسب باعث افزايش ميزان مصرف بنزين می گردد.به دليل بالا بودن هزينه سوخت ، تعويض دير هنگام فيلتر هوا ونيز غير استاندارد بودن آن ، از نظر ا قتصادی برای دارندگان اتومبيل مقرون به صرفه نمی باشد.

فيلتر هوا و حفاظت از محيط زيست

در اثر کثيف بودن ونامرغوب بودن فيلتر هوا ،بنزين به صورت ناقص می سوزد وناقص سوختن بنزين ،آلودگی شديد هوا را به دنبال دارد.

عمرمفيد فيلتر هوا

تمام فيلتر های هوا ،عمر محدودی دارند، که پس از آن بايد تعويض و به درستی جايگزين شوند.استاندارد تعويض فيلتر هوا بين 3 تا 5 هزارکيلومتر ميباشد.به کار بردن فيلتر نامرغوب و غير استاندارد علاوه بر افزايش زياد مصرف سوخت می تواند صدمات زيادی را به موتور اتومبيل وارد سازد.

جايگاه فيلتر هوا

محل جايگيری فيلتر هوا و شکل آن در اتومبيل های مختلف ، متفاوت است . در صورتی که فيلتر هوا در اين جايگاه به درستی قرار نگيرد و درز های آن به طور صحيح بسته نشود ، هوای ورودی به جای عبور از سطح کاغذ از ميان درزها ، وارد موتور شده و عمل فيلتراسيون انجام نمی شود.در نتيجه به مرور زمان با ورود انواع ذرات معلق در هوا به درون موتور ،علاوه بر فيلتراسيون نامناسب ،آسيبهای بس يار جدی به بدنه سيلندر ها و پيستون ها وارد می آيد.

مشاورین شرکت فیلتر سازان سبز شما را در انتخاب و خرید بهترین و بروزترین تکنولوژی تولید فیلتر هوا همراهی خواهند کرد تا شما کارآفرینان عزیز بتوانید قدمی مثبت در راه کسب درآمد و اشتغالزای و اعتلای صنعتی میهن عزیزمان بردارید

خدمات پیش از فروش، مشاوره در زمینه مقدار سرمایه گذاری و انتخاب نوع دستگاه با توجه به نوع تولید و مقدار تولید و اطلاعات در زمینه ماشین آلات و لوازم جانبی تولید فیلتر هوای اتومبیل ,مفهوم جدید خدمت به مشتریان شامل تعاریف جدید شده است و دیگر بخش کوچکی در ساختمان مرکزی سازمان به ارائه خدمات اختصاص ندارد، بلکه کل سازمان از مدیران عالی تا کارکنان عادی، همگی در برآورده ساختن نیازهای مشتریان موجود و بالقوه نقش برعهده دارند. حتی اگر فردی درموقعیتی نباشد که به طور مستقیم از مشتری حمایت کند، می تواند از کارمندانی که به مشتریان خدمت می کنند پشتیبانی کند. شغلی که بطور سنتی (خدمت به مشتریان) نامیده می شود، پیچیده تر از سفارش گرفتن، پس گرفتن محصولات مرجوعی یا پاسخگویی به شکایت هاست. براساس ایننگرش، خدمت به مشتریان شامل کلیه اموری است که شرکت به منظور جلب رضایت مشتریان و کمک به آنها برای دریافت بیشترین ارزش از محصولات یا خدماتی که خریداری کرده اند انجام می دهد. توجه کنید که محصول یا خدمت اصلی که به بازار عرضه می شود در تعریف مذکور منظور نشده است.هر چیزی که اضافه به محصول فیزیکی عرضه و موجب تفکیک محصول از محصولات رقبا می شود خدمت به مشتریان محسوب می گردد.

مروزه عوامل مختلفی از جمله ازدیاد شركت های تولید كننده و رقابت تنگاتنگ در حوزه های بازاریابی و فروش باعث شده سطح انتظار مشتریان از كیفیت محصول وخدمات آن بسیار بالاتراز دهه گذشته باشد برهمین اساس دربسیاری از سازمان ها خدمات پس از فروش ازشكل یك واحد فرعی خارج شده و یكی از اركان اصلی سازمان هارا تشكیل می دهد وحتی در برخی از سازمان ها خدمات پس از فروش به سازمان مستقلی تبدیل شده است كه این امر مبین اهمیت خدمات پس از فروش ونقش استراتژیك آن درحیات سازمان هاست. اصولاً خدمات پس ازفروش مدرن و بهینه، بهترین ابزار تبلیغاتی برای بازاریابی و بازارسازی فروش محصولات است. این عامل می تواند بدون پرداخت هزینه تبلیغات، تبلیغات گسترده ای را بین مشتریان ایجاد كند.

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت فیلترسازان سبز مراجعه بفرمایید   https://filtersazanesabz.com

 

منبع : https://filtersazanesabz.com

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط