درباره کارت دعوت چه می دانید

درباره کارت دعوت چه می دانید

کارت دعوت

 درباره کارت دعوت چه می دانید؟

کارت دعوت اطلاعاتی راجع به تاریخ، زمان و محل برگزاری مراسم عروسی به میهمانان می دهد. حتی اگر تعداد محدودی مهمان دارید باز هم ارزش چاپ کارت دعوت دارد. درون پاکت، حتماً کارت پاسخ به دعوت هم قرار دهید تا میهمانان خبر حضور یا عدم حضور خود را به اطلاع شما برسانند و شما از تعداد دقیق میهمانان مطلع شوید. هر چند در کشور ما استفاده از کارت پاسخ به دعوت رایج نیست اما استفاده از آن فواید بسیاری دارد. مطمئناً اطلاع از تعداد شرکت کنندگان در مراسم بر کیفیت سرویس دهی به آنها مؤثر خواهد بود.

در صورتی که بخواهید کارت دعوت خود را به شهر دیگری پست کنید، برای کاهش هزینه پستی می توانید کارت را بدون پاکت مخصوصش درون پاکت نامه قرار دهید و پست کنید. البته بهتر است از پست پیشتاز استفاده کنید.

اهمیت نوشتن برنامه ها در کارت دعوت

نوشتن برنامه ها به میهمانان این امکان را می دهد تا از برنامه ها و ترتیب اجرای آنها آگاه شوند. با وجود این، قید برنامه ها برای مراسم های صمیمانه و کوچکتر الزامی نیست. اما برای مراسم های بزرگتر و رسمی تر که برنامه های متعددی وجود دارد؛ اختصاص صفحاتی برای درج برنامه ها، ضروری به نظر می رسد. خصوصاً زمانی که بخواهید برنامه های ویژه ای هم داشته باشید. در صورتی که مراسم عقد و عروسی در دوجای مختلف برگزار می شود می توانید نقشه ی مسیر را از محل عقد تا محل برگزاری مراسم عروسی، در پشت صفحه چاپ کنید. 

نکته: شما می توانید هرآنچه دلتان می خواهد، از شعرخوانی گرفته تا نمایش عکسهای دوران نامزدی را در برنامه هایتان بگنجانید.

 

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط