سرویس طلا عروس چی بخریم

سرویس طلا عروس چی بخریم

مد روز در خیابان کریمخان

سرویس طلای عروس ار دو میلیون تومان تا هشتاد و پنج و یا بیشتر .بسیارمبالغ بالا و سرسام آوری است که ما به جای شما دیدیم و فقط قیمت کردیم تا برای شما بنویسیم

سرویس طلا عروس چی بخریم

مد روز در خیابان کریمخان

نمی شود گفت ما به جای شما دیدیم و پسندیدیم،بفرمایید بروید بخرید! اما به جای شما از سرویس طلای 2 میلیون و سیصدهزارتا هشتاد و پنج میلیون تومانی را قیمت کردیم.

شاید بتوان گفت بهترین منطقه برای خرید سرویس طلای عروس، خیابان کریم خان زند است که با وجود مغازه های بسیار و مدل ها و قیمت های مختلف، به راحتی به شما این امکان را می دهد، دست خالی باز نگردید.
با توجه به نیازتان، مدل لباس و بودجه شخصی  باید سرویس خود را انتخاب کنید.اگر با فردی که جواهر شناس یا طلا شناس است برای خرید همراه شوید ، کار برایتان راحت تر می شود.

سرویس های طلای بی نگین با توجه به وزنشان در بازار از 2 میلیون و 300 هزار تا 45 میلیون تومان قیمت گذاری شده اند.

اگر شما به جواهرات علاقه مند هستید، بد نیست بدانید معمولا برای عروس های جوان از سنگ زمرد استفاده نمی شود و برلیان و یاقوت بیشترطرفدار دارند و یاقوت قرمزاز یاقوت کبود گران تر است. درضمن به این نکته هم توجه کنید که بعضی عروس خانم ها از افتادن سنگهای سرویس شان اظهار نگرانی می کنند، اما فروشندگان معمولا تا 2 سال جواهرات را ضمانت و یا پیشنهاد می دهند عروس خانم ها سرویس هایی انتخاب کنند که طلا کوب هستند و مثل جواهر می درخشند.

بسیاری از عروس خانم ها موقع خرید جواهر، به آینده هم فکر می کنند که اگر خواستند سرویس شان را بفروشند، به خاطرسنگهایش ضررمی کنند یا نه؟ نگران نباشید موقع فروش سنگهای سرویس جواهر شما با کسر 15 الی 20 درصد، خریداری می شود. پس می توانید با خیال راحت سرویس جواهر با سنگهای برلیان سفارش دهید.

برای شما که می خواهید بر اساس مد روز خرید کنید، در نظر داشته باشید که مد روز سرویس های ظریف است که ظرافت آن هم ربطی به قیمتش ندارد.مثلا یک سرویس طلا مزین به سنگ برلیان و بسیار ظریف 85 میلیون تومان قیمت دارد و سرویس دیگر به همان ظرافت از 5  تا 12 میلیون قیمت گذاری شده است. میزان قیمت بستگی به سنگینی وزن طلا، مقدار سنگ به کار رفته در آن و اصل و غیر اصل بودن سنگها دارد.

بسیاری ازعروس و دامادها تصورمی کنند هرچه طلا بزرگتر باشد، بیشتر به چشم می آید. در صورتیکه یک سرویس ظریف برلیان با همان قیمت شیک تر و جذاب تر است. ضمنا برای لباس عروس مدل دکلته  و لباس های شلوغ و پر از تور و سنگ دوزی هم ، استفاده از سرویس ساده و ظریف شیک تر است.

اگر بخواهید به طور متوسط قیمت یک سرویس طلا را بدانید، از 5 تا 12 میلیون می توانید هزینه کنید تا هم عروس خانم خوشحال شود و هم شما راضی از هدیه خود باشید.
 


 

مترجم : الهام علوی

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط