زیبایی خود را نشان دهید

زیبایی خود را نشان دهید

رمز لاغرتر جلوه کردن

راهنمای لاغر تر به نظرآمدن:

برای اینکه در یک لباس لاغرتروالبته زیبا تر دیده شوید لازم است که نوع اندام خود را بشناسید و با توجه به آن لباس،زیور آلات مورد نیاز خود را انتخاب کنید. انواع مختلف هیکل ،برای خانم های درشت وجود دارد ( مثلثی، مثلث برعکس، مربعی، لوزی، گرد،پروانه عمودی) وقتی دراین باره اطلاعات پیدا کردید، لباس پوشیدن برایتان آسان خواهد شد.

به جای تمرکز روی سایز لباستان به راحتی و اندازه بودن آن فکر کنید ( نه خیلی گشاد، نه خیلی تنگ). قبل از خرید لباس آن را حتما پرو کنید یا از مغازه هایی خرید کنید که در صورت اندازه نبودن لباس را مجددا از شما پس خواهند گرفت. پرو لباس، صبح ها لذت بخش تر است.

بهتراست لباس هایی با پارچه های سنگین و کلفت ( مانند پلیورهای بافتنی یا گرمکن) نپوشید. از لباس هایی که اندام شما را نشان میدهند نترسید. شما به عنوان یک زن حق دارید که خود را آنگونه که هستید نشان دهید.

در انتخاب رنگ لباس دقت کنید. رنگ های تیره تر شما را باریک اندام تر و رنگهای روشن شما را چاق تر نشان می دهند. ترکیب های تک رنگ شما را زیبا و صاف نشان میدهند، برعکس لباس های طرح دار، برجستگی های شما را بیشترنشان می کند.

زیور آلات را فراموش نکنید چون دوست صمیمی تیپ شما هستند. بستن کمربند درجای مناسب ،باعث باریک تر نشان دادن کمر شما میشود یا با انداختن گردنبند یا یک گوشواره ی زیبا میتوانید توجه بیشتری را به سمت صورت خود جلب کنید. کفش های پاشنه دار هم به بلند تر نشان دادن شما کمک میکنند.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط