قبل از انتخاب مدل موی خود این مطالب را بخوانید

قبل از انتخاب مدل موی خود این مطالب را بخوانید

موی عروس

چند نکته کاربردی در رابطه با آرایش موی عروس

نکته اول: از قبل برنامه ریزی کنید

اگرمی خواهید موهای خود را رنگ و یا فر کنید بهتر است این کارها را حداقل یک ماه قبل از عروسی انجام دهید؛ چون موی شما به دلیل تماس با مواد شیمیایی نیازبه استراحت خواهد داشت و بعد از این مدت موهایتان طبیعی تر به نظر خواهد رسید. همچنین اگر رنگ و یا  فر موی شما به شکل دلخواهتان در نیاید ، فرصت کافی برای اصلاح آن خواهید داشت.

نکته دوم: موهایتان را قبل از آراستن آزاد بگذارید

قبل از آرایش موهایتان آنها را سفت و محکم جمع نکنید زیرا این کار باعث کشیده شدن پوست سر و بالطبع، آزردگی شما می شود و در صورتی که بعد از آن بخواهید یک مدل موی کار شده در طول شب عروسی داشته باشید، قطعا دچار سردرد خواهید شد.

نکته سوم: موهایتان را کمی کوتاه کنید

برای از بین بردن موخوره ها و مرتب کردن موی خود بهتر است چند هفته مانده به عروسی آنها را کمی کوتاه کنید. در صورتی که برای ماه عسل عازم مکانی آفتابی هستید بهتر است انتهای ساقه موهای خود را با ماسک‌های مخصوص مو آغشته کنید. با این کار موی شما کمتر آسیب دیده و رنگ آن بیشتر حفظ می شود.

نکته چهارم: دنبال یک آرایشگر حرفه ای بگردید

برای اینکه بهترین را پیدا کنید به چند آرایشگاه سر بزنید. اگر در آرایشگاهی که همیشه می روید کسی را سراغ دارید که کارش را می پسندید، از او بخواهید آرایش موی شما را انجام دهد و یا می توانید از وی نظر خواهی کنید؛ زیرا آرایش مو در روز عروسی بسیار متفاوت تر از روزهای عادی است.

نکته پنجم : خودتان باشید!

فراموش نکنید که "ساده زیباست". اگر موهای خود را بسیار شلوغ و فانتزی درست کنید؛ باعث حیرت و تعجب میهمانان خواهید شد و زیبایی طبیعی شما نیز پنهان خواهد شد. پس بهتر است خودتان باشید!

 

 

 

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط