با حضور خود کودکان سرطانی را حمایت کنید

با حضور خود کودکان سرطانی را حمایت کنید

جشنواره غذا محک

جشنواره غذای محک

توضیح
جشنواره غذای محک در نزدیکی بلندترین شب سال، یاوران محک را در حال و هوایی یلدایی گرد هم آورد. دانه‌های سرخ رنگ انار در کاسه لعابی، سرخی هندوانه، فال حافظ، انارهای خشک شده آویخته از سقف و سفره یلدایی  بازارچه، حال و هوای پرخاطره‌ای به جمع یاوران محک بخشید. غرفه‌های مختلف بازار با غذاها و خوراکی‌های خوشمزه سنتی و بین‌الملل پذیرای یاورانی بود که تعطیلات آخر هفته خود را همراه با دوستان و خانواده‌هایشان با عشق به هم نوع گذراندند.


 

کی؟کجا؟
در این جشنواره 28 و 29 آذر ماه در موسسه محک برگزارمی شود،

اخبار

 جشنواره غذای محک در آخرین روزهای پاییز و در آستانه شب یلدا با حضور حدود 5000 نفر از یاوران و فعالیت بیش از 400 نیروی داوطلب، برگزار شد.
تعداد زیادی از هنرمندان نیز در این دو روز میهمان جشنواره غذای محک بودند. هنرمندانی چون: پندار اکبری، رابعه اسکویی، ، لیلا بلوکات، مرضیه برومند، هانیه توسلی، ، سارا خوئینی‌ها، ، مصطفی زمانی، مهرداد ضیایی، نیوشا ضیغمی، ، مسعود فروتن، مسعود کرامتی،  میلاد کی مرام، ، فاطمه معتمدآریا
حضور هنرمندان در بین کودکان بستری در بیمارستان محک روزی شاد و خاطره انگیز را برای فرزندان محک رقم زد.

برنامه
با همراهی و مشارکت یاوران عزیز عواید جشنواره غذای محک مبلغ 3,340,894,992 ریال (3 میلیارد و 340 میلیون و 894 هزار و 992 ریال) است که از طریق فروش غذا های موجود در جشنواره به دست امد که صرف حمایت‌های درمانی و رفاهی از کودکان مبتلا به سرطان خواهد شد. .


عوامل
این جشنواره با حمایت مالی شرکت‌های سینره و فرمند و همیاری شرکت ویوالکا برگزار شد

 

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط