آیا لازمه عکاس استخدام کنید یا نه؟

آیا لازمه عکاس استخدام کنید یا نه؟

چه کسی عکاس باشه؟؟؟؟؟

عکاسی بسیار کار هیجان انگیز و البته بسیار لذت بخش است و راهی است که تمام لحظات کوچک و بزرگ زندگی را به خاطر بسپاریم تا سال ها بعد به عکس ها نگاه کنیم و متوجه گذر زمان و تغییراتمان شویم .در این جا توجه شما را به چند نکته کوچک در مورد عکاسی کردن و نکات قابل توجه آن جلب میکنم:

اگر مایل هستید خودتان در جشن هایتان عکاسی کنید:

به یا داشته باشید که لحظات طلایی به سرعت می آید و به همان سرعت می روند پس در هنگام عکس برداری سریع باشید تا چیزی را از دست ندهید. این عکاس ها در آینده یاد آور خیلی چیز ها هستند. تلاش کنید که از همه چیز برای یادگاری عکس داشته باشید یعنی در طول مراسم از همه کس و همه چیز حتی تزیینات بادکنک وکیک عکس بگیرید.یک عکس از نمای نزدیک صورت، زیبایی ابدی دارد مخصوصا اگر تولد فرزندتان باشد و بخواهید از او در هنگام فوت کردن شمع یا عکس العملش در برابر هدیه شما عکس بیاندازید. همه از عکس تولد یا عروسی انتظار خاصی دارند. پیشنهاد ما به شما این است آن ها را با خلاقیت خود شگفت زده کنید.

و اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که برای مراسم خود عکاس استخدام میکنید:

این کار، یکی از مسئولیت ها را از دوش شما کم میکند ولی مطمئن شوید که قبل از استخدام از موارد زیر اطلاع کامل دارید:

قبل از هرچیز از مهارت او اطمینان حاصل کنید چون برای مراسم های مهم مثل عروسی این یک اشتباه جبران ناپذیر است. از عکاس خود راجع به تجهیزاتش بپرسید تا در صورت نداشتن، اقدام به تهیه آن کنید. قبل از شروع مراسم عکاس را در جریان برنامه های خاصی که مد نظر دارید قرار دهید تا بتواند از آنها عکس بگیرد و اگر عکس خاصی مد نظر دارید به او یادآور شوید. راجع به ساعات کاری و نحوه تحویل عکس ها سوال کنید تا زمان نسبی تحویل یا تعدلد و چگونگی آن برایتان مشخص شود. و در آخر مشخص کنید در صورت کنسلی یا پیش آمدن مورد اظطراری از طرف عکاس چه گزینه هایی پیش رو دارید.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط