نکات آرایشی برای خانم های پر مشغله

نکات آرایشی برای خانم های پر مشغله

سریع خوشکل بشید

زیبایی برای خانمهای پرمشغله:

دیگر شکی نیست که زنان امروزی نسبت به قبل پر مشغله تر شده اند و برای زیبایی خود وقت محدود تری دارند. ولی این به این معنا نیست که آنها باید وقت بیشتری را به زیبایی خود اختصاص دهند. آنها میتونند در زمان کوتاه نیز به همان زیبایی شوند.محصولات زیادی دربازار وجود دارد که به شما برای صرفه جویی در زمانتان کمک خواهند کرد.

نگه داری پوست هوشمندانه:

اگر به طور روزانه از لوازم آرایشی استفاده میکنید باید بیشتر مراقب سلامت پوست خود باشید. این کار با توجه به وقت محدود شما احتمالا کمی دشوار است. برای صرفه جویی در زمانتان ما به شما محصولی را پیشنهاد میکنیم که تقویت کننده،مرطوب کننده و تمیز کننده را یکجا داشته باشد.

برای رطوبت بدنتان نیز میتوانید از لسیون های بدن که دارای ویژگی های گفته شده هستند استفاده کنید.

موهای مرتب اما سریع:

اولین نکته در مورد تمیزی موهایتان این است که هیچوقت فراموش نکنید که مدت زمان کمتر در حمام به معنای ترسناک به نظر رسیدن نیست. شما میتوانید برای سرعت بخشیدن به حمام کردن خود از شامپو های 2در1 یا 3در 1 استفاده کنید. با این کار نیاز نیست وقت مجزایی برای هرکدام از این کار ها در نظر بگیرید.

توصیه ما برای آرایش موهایتان سادگیست. حتما نیازی نیست که تمام موهای خود را با صرف وقت زیاد مدل دهید بلکه از مدل موهایی که وقت کمتری میبرند ولی با این حال زیبا هستند استفاده کنید. با حالت طبیعی موهای خود نجنگید و در عوض از آن به بهترین نحو استفاده کنید.

استفاده از لوازم آرایش چند کاره:

کوچک کردن کشو لوازم آرایشتان جایزه ای برای زیباییتان است. بهترین راه برای تسریع در آرایشتان استفاده از لوازم آرایشیست که چند مصرف گوناگون دارد. به طور مثال کرم پودری که حاوی مرطوب کننده یا کرم ضد آفتاب است. یا استفاده از برنز به جای رژگونه یا رژگونه مایع برای رنگ رژلب.

زیبای خفته:

بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی هنگامی که شما خواب هستید کار زیبا سازی را برایتان انجام میدهند و شما نتیجه آن را وقتی که از خواب بیدار میشوید مشاهده میکنید. از جمله این محصولات کرم ها و ماسک های مو، ماسک های صورت، کرم ها و لوسیون های بدن است.

از دیگر راز هایی که تمام ستارگان سینما با آن آشنایی دارند استفاده از بالشت های ابریشمیست. بالشت ابریشمی بر خلاف بالشت های کتان برای صورت های حساس بهترند. و از پیری زودهنگام جلوگیری میکنند. این بالشت ها همچنین کابوس در شب ها را نیز کاهش میدهند.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط