اگر با همسر خود تفاوت دارید از آن بهترین استفاده را بکنید

اگر با همسر خود تفاوت دارید از آن بهترین استفاده را بکنید

اختلاف سلیقه همیشه بد نیست

اگر با شریک زندگیتان فرق دارید نگران نباشید چرا که متفاوت بودن زیاد بد نیست. شما میتوانید با تغییر زاویه دید خود این موضوع را به بهترین نحو نشان دهید و از لحظه به لحظه ی زندگی مشترکتان با شریک زندگیتان لذت ببرید. نکات مثبت در مورد مکمل بودن برای همسرتان:

1- شما دو گروه دوست کاملا متفاوت دارید: که این خیلی عالیه. در این شرایط شما کسانی را میبینید و احتمالا با آنها دوست میشود که در حالت عادی این کار را نمیکنید. به علاوه در شرایطی که احتیاج داریم با دوستان خود باشیم ولی با کسانی به غیر از دوستانی که همیشه آنهارا می بینیم، این افراد مناسب ترین گزینه هستند.

2- می توانید از یکدیگر چیز یاد بگیرید: به طور مثال اگر شما در امور اقتصادی مهارت دارید و همسرتان در امور هنری، می توانید این اطلاعات را با یکدیگر ردوبدل کنید. مثلا شما میتوانید به او دراصول سرمایه گزاری را یاد بدهید و او میتواند آپارتمان را تزیین کند. با این روش زندگیتان به طور عجیبی لذت بخش خواهد شد.

3-آداب مصالحه را یاد میگیرید: شاید شما واقعا از فوتبال متنفر باشید و دوست داشته باشید تلویزیون را در آن ثانیه خرد کنید ولی پس از مدتی متوجه خواهید شدکه عشق به همسرتان خیلی بیشتر از تنفر به چیزهای دیگر است. در این صورت یاد میگیرید که صبور باشید و با یکدیگر به تفاهم برسید. این رفتار به مرور زمان به قدری در شما پیشرفت میکند که با  همین نگرش با افراد اطراف خود نیز برخورد میکنید.

4- چیزهای جدید را امتحان میکنید: این تغییر در زنگیتان باعث میشود که چیز هایی را که به طور معمول به آنها توجه نمیکنید را ببینید. مثلا یک برنامه ی تلوزینی که تا الان متوجه آن نبودید یا کتاب هایی متفاوت از سبک روزمره ی خودتان. و این قضیه ممکن است که بسیار خوش آیند باشد.

5 -نظرتان را بیان میکنید: متوجه خواهید شد که هیچ اشکالی ندارد اگر به همسرتان بگویید که از بعضی علایق او اصلا خوشتان نمی آید و این مسئله ی بدی در یک رابطه سالم نیست. همچنین در می یابید که اگر چه یک خواننده به نظر شما وحشتناک است اما چون همسرتان به آهنگ هایش گوش میدهد تا آن حد وحشتناک نیست.

6- به طور خنده داری سورپرایز میشوید:منتظر اتفاقات غیر منتظره باشید چرا که همسرتان دقیقا مخالف شما فکر میکند. ممکنه شما به خرید بروید و در مغازه ای یک جفت کفش چوبی ببینید و با خود بگویید: من هیچ وقت یه همچین چیزی نمیپوشم و همسرتان دقیقا همون کفش رو ببینه و با خودش بگه: این کفش ها برای گلدون کنار پنجره عالی هستند و چند ساعت ببینید که با همون کفش ها یه گلدون خیلی خوشگل ساخته و عالی شده.

7- موجب تعادل یکدیگر میشوید: اگر یکی از شما دو نفر آدم تمیز و دیگری بسیار شلخته است. در کنار هم بودنتان باعث میشود که از تبدیل به یک وسواسی یا یک کثیف جلوگیری شود.

8- دو طرفه قضاوت میکنید: اگر در مسئله ای به هیچ عنوان متوجه نمی شوید که چگونه بقیه نظری به غیر از نظر شما دارند ؛همسرتان برعکس شما می تواند در این مسئله به شما کمک کند و شما را با دید دیگری آشنا کند. همسر من به این قضیه انتقال فکر می گوید.

 9- وقتی خانواده هایتان همدیگر راملاقات میکنند خیلی بامزه می شود: از آن جایی که او با شما خیلی متفاوت است طبیعتا خانواده هایتان نیز بسیار متفاوت است و درکنار هم بسیار جالب و جذاب میشود. و این جذابیت از همان لحظه ورودشان شروع میشود. تصور کنید مادر شما با یک لباس سنتی و گلدار با کفش تخت راحتی وار میشود و مادر همسرتان با یک کت و دامن خاکستری و کفش های پاشنه دار و البته کلاسیک!!!!!!

10- اوقات فراقت پیدا میکنید: وقتی که همسرتان به سراغ کاری میرود که شما به هیچ وجه به آن علاقه ای ندارید میتوانید زمانی برای خودتان داشته باشید و در آن زمان هر کاری که خودتان دوست دارید انجام دهید.

11 -احساس خاص بودن میکنید: این که در دنیای کاملا متفاوت هستید باعث میشود که احساس کاملا به خصوصی داشته باشید. همچنین این قضیه عشقتان را روز به روز بیشتر میکند چرا که هر روز بیشتر احساس میکنید که شریک زندگیتان منحصر به فرد است.

دیدگاه

    اختلاف نظر ولی خیلی سخته

    پاسخ

    نه بابا اینا همش حرفه.... تفاهم ند اشته باشین به هیچ جا نمیرسین

    پاسخ
*


* ارسال

مقالات مرتبط