چگونه در مراسم عروسی خود آتش بازی داشته باشیم

چگونه در مراسم عروسی خود آتش بازی داشته باشیم

شب خود را روشن کنید

چگونه در مراسم عروسی خود آتش بازی داشته باشیم:

در چند سال اخیر استفاده از فشفشه و مانند این ها بسیار محبوب شده است و زوج های بسیاری تصمیم میگیرند که این ایده نو را در مراسم خود اجرا کنند. ولی قبل از هرچیز بهتر است تا نکاتی را در این مورد در نظر بگیرید که به زیبا کردن مراسم شما کمک بسیاری میکند:

اول از همه بهتر است به مکانی که عروسیتان را در آن برگزار میکنید توجه کنید که آیا مناسب آتش بازی هست یا نه. مکان های کوچک یا مکان های باغ و جنگل مانند احتمال ریسک بالایی برای آتش گرفتن دارند. شما بیشتر به یک حیاط بزرگ و مکان های چمن دار احتیاج دارید.

بعد از آن به شما پیشنهاد میکنم که در مورد قوانین موجود در شهرتان تحقیق کنید. اکثر شهر ها با یک آتش بازی کوچک در مراسم عروسی مشکلی ندارند ولی اگر قصد یک صحنه بزرگ و به یاد ماندنی را دارید قبل از هرکاری اجازه و موافقت مسئولین محل برگزاری عروسیتان را کسب کنید.

به هزینه ای که این برنامه زیبا برای شما به همراه می آورد نیز فکر کنید چون مراسم آتش بازی های بزرگ قیمت نسبتا بالایی را طلب میکنند. با خود فکر کنید که آیا برای برنامه ای که بین 5 تا 10 دقیقه طول میکشد حاظر هستید این همه پول پرداخت کنید؟ و همیشه گزینه های دیگر را نیز در نظر داشته باشید مثلا فرستادن چندین فانوس باهم به هوا یا تزیین همه جا با شمع.

در مورد فانوس ها این نکته را در نظر داشته باشید که پس از پایان مراسم کسی را برای جمع آوری فانوس ها از روی زمین در نظر بگیرید چراکه این آشغال ها برای محیط زیست بسیار مضر هستند.

داشتن فشفشه برای عروسی هم حرکت بسیار شیرینیست هم در عکس ها و ثبت خاطرات بسیار زیباست. پس به خاطر بسپارید که اگر این برنامه را در نظر دارید از قبل به عکاس خود اطلاع بدهید تا آماده باشد.در هنگام عکاسی از این صحنه زیاد عجله نکنید تا عکاس شما بتواند لحظات را به زیبایی ثبت کنید.

ایده خوبیست اگر روبه روی در ورودی اطلاعیه ای داشته باشید که مهمانان راجع به این برنامه و همکاریشان اطلاع داشته باشند و همچنین زمان و مکان برگزاری برنامه هم مشخص شود تا آنها خود را آماده کنند. مهمانان شما با اطلاع قبلی از این برنامه بهتر میتوانند در این کار گروهی شرکت کنند.

 

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط