قابل توجه خانم های چشم سبز

قابل توجه خانم های چشم سبز

آرایش چشم های سبز

کسانی که چشم های سبز دارند به نوعی جذابیت و جادویی بودن را ،در رنگ چشم های خود مخفی کرده اند. ولی این جادویی بودن با یک حرکت اشتباه در آرایش چشم کاملا تخریب میشود. پس سعی کنید که در انتخاب رنگ آرایش چشمتان ،دقت کنید و از این رنگ زیبا نهایت استفاده را بکنید. حالا کیت سایه چشم مورد علاقه ی خود را بردارید و به این مقاله توجه کنید.

برای مهمانی پیشنهاد من به شما این است که از سایه ی کبود رنگ و خط چشم بنفش استفاده کنید. شما باور نمی کنید که ترکیب رنگ های بنفش چه جلوه ی باورنکردنی ای به چشم های سبز میدهد.برای اضافه کردن جذابیت خط چشم خود را به سمت بالا بکشید تا زیبا تر شود. شما هم چنین می توانید از ریمل رنگ بنفش  هم استفاده کنید. با این کار ها، برای یک مهمانی شب و خوش گذرانی آماده هستید.

   

برای فصل تابستان بهترین آرایش چشم،آرایش چشم پررنگ است. برای چشم های سبز میتوانید از رنگ های زمینه ی بنفش مثل یاسی، ارغوانی، بنفش تیره و روشن یا رنگ هایی مثل مسی یا قهوه ای هم استفاده کنید. برای اضافه کردن جلوه به چشم هایتان از ترکیب دو رنگ سایه روشن یا تیره و برای زیبایی طبیعی تر از یک رنگ سایه استفاده کنید.

رنگ های سرد مثل سفید یا نقره ای صورت شما را رنگ پریده میکند. سعی کنید از این رنگ ها دوری کنید. همچنین می توانید به جای خط چشم مشکی از خط چشم قهوه ای استفاده کنید. همچنین برای مناسبت هایی که میخواهید آرایش بیشتری داشته باشید از خط چشم برنز یا طلایی استفاده کنید.

برا ی تکمیل کردن آرایشتان باید رنگ رژ و رنگ رژگونه یتان را با سایه چشمتان هماهنگ انتخاب کنید. برای رژگونه از رنگ قهوه ای، هلویی یا صورتی روشن استفاده کنید. رنگ های بنفش،صورتی و کبود ، برای رژلب عالی هستند.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط