داشتن ظاهری جذاب و تابستانی با آرایشی مناسب

داشتن ظاهری جذاب و تابستانی با آرایشی مناسب

آرایش برای پوست های برنزه

 

نکات آرایشی برای پوست برنزه:

داشتن پوست برنزه یکی از دلایل داشتن ظاهری جذاب است. با آرایش مناسب که جلوه رنگ پوستتان را بیشتر نشان میدهد، شما میتوانید در میان هزاران نفر بدرخشید و از این زیبایی لذت ببرید

اولین حرکت برای آرایش کردن انتخاب کرم پودر یا پنکک مناسب است. از کرم پودر فقط برای پوشاندن لکه های روی پوستتان استفاده کنید و طراوت و زیبایی پوست برنزه خود را نگه دارید. ایده بهتر اینکه از کرم پودر های طبیعی که با مواد معدنی ساخته میشوند استفاده کنید تا هم جذب پوستتان شود هم آرایش با دوام تری داشته باشید. نکته دیگر آنکه نوجوانان و جوانان می توانند از کرم های ضد آفتاب رنگ دار یا مرطوب کننده های رنگ دار استفاده کنند تا لطمه ای به شادابی پوستشان وارد نشود.

در مرحله بعد روی چشم و ابروی خود تاکید کنید. منظور من از تاکید آرایش بیش از حد نیست بلکه شما می توانید با یک خط چشم مشکی یا قهوه ای و ریمل چشم های خود را به زیبایی نشان دهید. با این روش جذابیت صورت شما دو برابر میشود.

برنزر مطمئنا یکی از حیاتی ترین بخش آرایش شماست کمی از برنز خود را روی استخوان های گونه و مرکز پیشانی پخش کنید. در این کار زیاده روی نکنید، چون هم برنزه بودن پوستتان معلوم نمی شود و هم جلوه طبیعی بودن صورتتان از بین میرود. اگر میخواهید برای یک مهمانی حاضر شوید از رژگونه کمی پررنگ تر از برنزرتان استفاده کنید.

و در آخر آرایشتان را با رژلب تمام کنید. از رژلب های کم رنگ یا برق لب استفاده کنید تا درخشندگی پوستتان بیشتر معلوم شود یا از رنگ های تیره تر مثل بادمجانی یا شکلاتی استفاده کنید.

دیدگاه

    پوست من هیچ وقت برنزه نمیشه ...نهایتش اول بعد ساعتهاااااااااااااا خوابیدن زیر افتاب تازه پرتغالی میشه

    پاسخ

    الهام جون از لوسیون های برنز استفاده کن خیلی تاثیر داره

    پاسخ
*


* ارسال

مقالات مرتبط