استفاده از پودر بچه در کارهای غیر از بچه داری

استفاده از پودر بچه در کارهای غیر از بچه داری

15 راه کار استفاده از پودر بچه

15 روش جالب برای استفاده از پودر بچه:
پودر بچه از نظر قیمت، گرانقیمت محسوب نمیشود اما بسیار قابل استفاده است . اگر بدانید که این پودر خوشبو برای چه چیزهایی قابل استفاده است، شگفت زده خواهید شد.

1.تمیز کننده حیوانات: اگر در خانه خود حیوان خانگی نگه میدارید، میتوانید به جای اینکه او را بشویید از پودر بچه استفاده کنید که نوعی شامپوی خشک محسوب میشود. کمی پودر بچه را روی حیوان خود بریزید تا هم خوشبو شود و هم با طراوت.

2.خنک کننده ی رخت خواب: در شب های گرم تابستان کمی پور بچه به بالشت و تشک خود بزنید. پودر بچه تمام رطوبت و عرق شما را در طول شب جذب میکند و صبح شما کاملا خشک و خنک از خواب بلند میشوید.

3. جاذب روغن: دفعه بعدی که روغن روی لباس مورد علاقه ی خود یا گوشه فرش ریختید کمی به آن پودر بچه اضافه کنید تا دوباره به حالت اولیه باز گردد.

4.کتاب ها: برای اینکه از کتاب های خود بهتر نگه داری کنید چند وقت یک بار به آن پود بچه بزنید تا هم رطوبت را به خود جذب کند و هم از کپک زدن جلوگیری کند.

5. جلوگیری از عرق سوز شدن: دفعه ی بعدی که خواستید در فصل تابستان به ورزش بروید به بدنتان پودر بچه بزنید تا عرق سوز نشوید.

6.بوگیر: اگر کفش هایتان بوی خوبی نمیدهد برای یک شب داخل آن را با پودر بچه پر کنید و صبح آن را خالی کنید تا مانند روز اول نو شود.

7.جیر جیر: اگر کف خانه ی شما چوبی است و به مرور زمان به جیر جیر افتاده است . روی سطح آن را با پودر بچه پر کنید و بعد روی آن را جارو بکشید تا تمام حفره ها را پر کند. دیگر از صدای جیر جیر خبری نیست.

8.دفع مورچه: مورچه ها از بوی پودر بچه خوششان نمی آید پس میتوانید به در ورودی و پنجره هایتان پودر بچه بزنید تا آنها وارد خونه ی شما نشوند. این روش در هنگام پیک نیک هم جواب میدهد.

9.درد اصلاح با موم را کم میکند: با ریختن پودر بچه روی بدنتان قبل از اصلاح با موم یک لایه محافظ روی بدنتان ایجاد میکنید که از درد بیش از اندازه جلوگیری میکند.

10. ثابت نگه داشتن آرایش: به جای اینکه هزینه ی زیادی برای پودر نگه دارنده آرایش بدهید بعد از آرایشتان یک لایه ی خیلی نازک پودر بچه روی صورت خود بزنید تا آرایشتان را ثابت نگه دارید.

11. با طراوت بمانید: از پودر بچه به جای دئودرانت استفاده کنید. پودر بچه عرق شما را هنگامی که در حال جاری شدن است جذب میکند تا صحنه ی بدی به وجود نیاورد و بوی خوبی دارد.

12. طراوت دهنده: خانم های جوان میتوانند به اندام تناسلی خود مقداری پودر بچه بزنند تا تمیزی و طراوت آن را حفظ کند

13.  کلفت نشان دادن مژه ها: قبل از ریمل زدن به مژه های خود پودر بچه بزنید تا پرتر به نظر برسد.

14. برای موهای کثیف: اگر موهایتان چرب شده و به هم چسبیده از پودر بچه و بیکینگ پودر به نسبت مساوی روی موهای خود به عنوان یک نوع شامپوی خشک استفاده کنید.

15.  بوی خوب: اگر با تمام موارد استفاده ی بالا که برایتان آوردیم در نهایت به این نتیجه رسیدید که خیلی از بوی پودر بچه خوشتان نمی آید به آن چند قطره از عطر یا اسانس مورد علاقه تان اضافه کنید تا بوی آن مورد سلیقه ی شما شود.

 

دیدگاه

    من عاشق بوی پودر بچم. الانم که دیگه میدونم باهاش کلی کار میشه کرد حتما چند تا میخرم

    پاسخ

    چرا میگن پودر بچه سرطان زاست ؟

    پاسخ

    چرا میگن پودر بچه سرطان زاست ؟

    پاسخ

    واقعا سرطان زاست؟

    پاسخ

    من به اندام تناسليم ميزنمخيلي خوب ميشه

    پاسخ

    عالی هست

    پاسخ

    نگفتید پودربچه در لاستیکهای نوع استفاده میشود

    پاسخ

    منم برای رختخواب استفاده کردم .عالیه

    پاسخ

    من خیلی ازش استفاده نمیکنم مونده سرجاش

    پاسخ
*


* ارسال

مقالات مرتبط