اشتباه هایی که تو برداشتن ابرو مرتکب میشیم

اشتباه هایی که تو برداشتن ابرو مرتکب میشیم

ابروهای کلفت و زیبا

فکر میکنم تقریبا همه ی ما عاشق ابروهای کلفت و پرنگ و بسیار جذابی مثل ابروهای Cara Delevingne و یا Lily Collins هستیم. به همین منظور من برای شما مطالبی را جمع آوری کردم که به شما می گوید که کجا دارید ابروهای نازنینتان را خراب میکنید.

وکس یا بند انداختن ابرو:

اصلاح موهای زاید بدنتان با وکس ایرادی ندارد شما حتی میتوانید موهای صورتتان را با وکس یا بند انداختن اصلاح کنید اما این کار را با ابروی خود نکنید. وکس موهای اطراف ابرو، باعث لطمه زدن به پوست و بیشتر به نظر آمدن سنتان میشود.

برداشتن ابرو هفته ای یک بار:

خوب با این حساب وکس و بند انداختن ابرو از دور خارج شد و فکر میکنید که برداشتن ابرو با موچین راه حل نهایی شماست و باید هر چند وقت یکبار ابروی خود را اصلاح کنید. اگر این طور فکر میکنید در استراتژی خود تجدید نظر کنید. ابروهای شما بیشتر از هفته ای یک بار احتیاج به اصلاح دارد. چراکه اگر هر روز ابروهای خود را بر ندارید بعد از یک هفته یا ده روز دیگر به آسانی متوجه نمیشوید که کدام مو تازه در آمده و باید برداشته شود و ممکن است مدل ابروهایتان را خراب کنید. شما میتوانید بعد از حمام یا قبل از آرایش کردن ابروهای خود را بردارید.

انتخاب رنگ ابرو با توجه به رنگ مو:

تنها کسانی که میتوانند از این قانون پیروی کنند خانم هایی با موهای مشکی هستند . ولی اگر شما موهایی تیره با هایلایت های روشن دارید رنگ ابروهای خود را هماهنگ با هایلایت ها رنگ کنید. رنگ روشن ابروهای شما باعث میشود که چشمان شما جلوه بیشتری داشته باشد ولی این قانون برای خانم هایی با پوست روشن تا متوسط و موهای بلوند دقیقا برعکس عمل میکند. یعنی آنها برای این که به زیبایی شان افزوده شود باید کمی تیرگی به ابروهای خود اضافه کنند.

درست کردن ابرو قبل از آرایش:

درست است که میگویند ابرو قاب صورت است. پس شما با این حساب اول ابروهای خود را با مداد ابرو درست میکنید؟؟؟؟ هرگز این کار را نکنید!!! چراکه باعث مصنوعی شدن صورتتان میشود. اگر صورت شما بدون آرایش و رنگ باشد امکان این که در درست کردن ابرویتان زیاده روی کنید خیلی زیاد است. این دقیقا مثال خانم هاییست که قبل از آرایش ابروهایشان چشم های خود را آرایش میکنند و آنقدر در استفاده از خط چشم و ریمل زیاده روی میکنند که قیافه ی عجیبی پیدا میکنند. پس از این به بعد به این صورت عمل کنید: کرم پودر و پن کک، برنزر،رژگونه، ابرو و بعد هر چیز دیگری که میخواهید.

استفاده از یک محصول مخصوص ابرو:

زمانی را به خاطر دارید که اولین مداد ابروی خود را خریدید؟ خوشحالی آن زمان را به خاطر بیاورید. باید این خوشحالی را ضرب در 3 کنید. چراکه برای ابرو فقط مداد ابرو کافی نیست. هر وقت که شما میخواهید ابروهای خود را آرایش کنید باید از مداد ابرو برای مشخص کردن حالت آن، سایه ابرو برای پر کردن نقاط خالی از ابرو و ژل ابرو برای در حالت خود نگه داشتن ابروهایتان استفاده کنید.

از سر ابرو شروع به برداشتن کردن:

منطق آدم ها این طور میگوید که اگر میخواهید کاری را شروع کنید بهتر از است از ابتدای آن شروع کنید؛ با این حال منطق آرایش چیز متفاوتی میگوید. اگر میخواهید که ابروی خود را بردارید بهتر است از وسط ابرو جایی که به طور طبیعی از همه جا پر مو تر است شروع کنید. از وسط ابرو به سمت دم ابروی خود بروید و وقتی که این کار را تمام کردید سر ابروی خود را تمیز کنید. فراموش نکنید در تمام این مراحل طبیعی بودن را رعایت کنید.

 

"جدیدترین و خلاقانه ترین ویدئو ها را در وب سایت جشنامه ببینید"

دیدگاه

    من که همیشه سعی میکنم برم ارایشگاه ،،هرچند ارایشگاه برام زیاد محیط دوست داشتنی نیست ،،

    پاسخ

    مرسی از توصیه راجع به رنگ ابرو. الان با دقت بیشتری رنگ ابرومو انتخاب میکنم

    پاسخ

    عالی بود ممنون

    پاسخ

    داشتن ابروهای پرپشت یا کم پشت یه قضیه ی ارثیه.به نظر من ربط چندانی به این کارا نداره.اما خانما میتونن با استفاده از محلول ماینوکسیدیل ابروهای ریخته و کم پشت رو دوباره زنده و سرحال کنن.به شرطی که استفاده از محلول رو قطع نکنن و در دوره ی درمان صبوری به خرج بدن

    پاسخ

    فک کنم این الناز ماینوکسیدیل میفروشه ، من توکفه رابطه قضیه با ارثیه موندم.........

    پاسخ

    حالا کی راجع به پر پشت بودن حرف زد؟؟ اینجت داره میگه کلفت یا نازک بودن

    پاسخ

    ببخشید میتومید یه راه کار بهم پیشنهاد کنید من وسط ابروهامو خیلی برداشتم یدفه ابروهام رفت براهمین می خوام دوباره وسط ابروهام رشد کنه بعد بردارم لطفا یه راهکار بگید ابروم داره میره هرکی نیگا میکنه میگه گند زدی به صورتت چند روز دیگه هم عقدمه

    پاسخ

    ببخشید میتومید یه راه کار بهم پیشنهاد کنید من وسط ابروهامو خیلی برداشتم یدفه ابروهام رفت براهمین می خوام دوباره وسط ابروهام رشد کنه بعد بردارم لطفا یه راهکار بگید ابروم داره میره هرکی نیگا میکنه میگه گند زدی به صورتت چند روز دیگه هم عقدمه

    پاسخ

    انشالله مثمر ثمر باشه خوب بود

    پاسخ

    عالیه من که خیلی از روشاتون خوشم اومد

    پاسخ

    من مخالف اصلاح ابرو هستم طبیعی قشنگتره ابروهای من همینجوری هستن زیاد دست کاری نمیکنم سادگی رو دوس دارم

    پاسخ

    روغن سیاهدانه عالیه برا پرپشت کردن مو

    پاسخ
*


* ارسال

مقالات مرتبط