ریمل مثل مسواک باید 3 ماه یک بار عوض شه

ریمل مثل مسواک باید 3 ماه یک بار عوض شه

ریمل و نکاتی درمورد آن

ریمل درست مثل مسواک است و باید هر سه ماه یک بار تعویض شود. این کار زیبایی شما را تضمین میکند و از بروزعفونت های چشمی که به وسیله ی باکتری به وجود می آید جلوگیری میکند.

با توجه به اندازه ی مژه های شما و آرایش چشمی که دوست دارید نوع برس ریمل شما میتواند برای شما معجزه کند. ریمل پر وغلیظ هم برای آرایش سبک و هم آرایش غلیظ تر مناسب است. بنابراین مطمئن شوید که از تمام ریمل خود استفاده میکنید.

اگر فکر میکنید با اضافه کردن پودر بچه به مژه های خود و بعد استفاده از ریمل، مژه هایی کلفت تر پیدا میکنید؛ باید به شما گفت که درست است که این کار به کلفتی مژه های شما کمک میکند ولی همان طور که میدانید پودر بچه رطوبت را جذب میکند و اگرریمل را روی آن اضافه کنید تمام رطوبت ریمل را به خود جذب کرده، در نتیجه ریمل شما ترک می خورد و بعد از مدت کوتاهی می ریزد. پس از پودر بچه برروی ریمل خود استفاده نکنید

برای بلند تر نشان داد مژه های خود از فرمژه استفاده کنید. فرمژه را بین مژه های خود قرار دهید و 5 تا 10 ثانیه نگه دارید. درنهایت یک دست ریمل روی مژه های خود بزنید تا جلوه ی مژه های خود را ببینید.

شما میتوانید از فر مژه بعد از استفاده از ریمل هم استفاده کنید. اما این کار را با دقت انجام دهید چون ممکن است مژه های خود را با بی دقتی از بین ببرید. پس از استفاده از ریمل کمی صبر کنید تا مژه هایتان کمی نم داشته باشد سپس به آرامی فر مژه را روی مژه های خود قرار دهید.

حتما قبل از خواب با شیرپاک کن تمام آرایش صورت و چشم خود را پاک کنید تا از آسیب زدن به مژهایتان و شکستگی آنها جلوگیری کنید. همچنین این گونه هر روز صبح با صورت تمیز آریش میکنید و این خود اصلی ترین چیز برای ایجاد بهترین قیافه ی شماست.

سعی کنید ازریمل ضدآب برای مصرف روزانه استفاده نکنید. این ریمل ها علاوه بر اینکه از روی چشم های شما به خوبی پاک نمیشوند و در هنگام پاک شدن چندین مژه را نیز با خود میکنند، زود خشک میشوند. این یعنی اینکه اگر شما بخواهید مژه های کلفت تری داشته باشید احتمال این که مژه هایتان شکننده و ورقه ورقه شود خیلی زیاد است. پس به جز مراسم های مهم از ریمل عادی استفاده کنید.

دیدگاه

    ادمین جونم... تکلیف مارو روشن کن ،،،تو مقاله پودر بچه و استفاده های اون گفتی به مژه پودر بچه بزنیم اینجا میگی نزنیم ،،چکاررررر کنیم پس

    پاسخ

    من تا الان از ریمل ضد آب استفاده میکردم ولی جنسش خیلی خوب بود. دیگه هم باید ریمل قدیمیمو بندازم دور هم یه ریمل معمولی بگیرم

    پاسخ

    در بند شماره 15 مقال پودر بچه

    پاسخ

    طاهره جون توی مقاله ی پودر بچه به شما گفتیم که پودر بچه مژه هاتون کلفت تر میکنه اما چون رطوبت را جذب میکنه باعث میشه ریملتون خشک بشه و بریزه انتخاب با شماست مرسی که نظرتو بهمون گفتی

    پاسخ
*


* ارسال

مقالات مرتبط