اگه تو جشن پاتختی سفید بپوشیم چی میشه؟

اگه تو جشن پاتختی سفید بپوشیم چی میشه؟

لباس مناسب برای پاتختی

لباس مناسب پاتختی:

چه دوست داشته باشید چه نه عروسی پیش می آید و البته عروسی مراسم های قبل و بعد از آن هم همراه خود می آورد. یکی از مهم ترین این مهمانی ها مهمانی پاتختیست. آخرین باری که من به یک پاتختی رفتم دیدم که اکثر خانم ها نمی دانند که برای این مناسبت چه جوری باید لباس بپوشند و این سوال که " میتونم لباس سفید یا کرم بپوشم؟" نقل مجلس شده بود. با خودم فکر کردم بهتره که یک مقاله راجع به این موضوع بنویسم تا شاید شما هم بتونید ازش استفاده کنید. چند تا قانون ساده برای لباس پوشیدن در پاتختی وجود داره که انجام دادن اون ها نباید زیاد سخت باشه

لباس سفید نپوشید. من اگه جای شما بودم طرف رنگ های شیری یا کرم هم نمیرفتم. اجازه بدید که فقط عروس رنگ سفید بپوشه. پوشیدن رنگ ها طبیعی یا لباسی با طرح های سفید ایرادی نداره اما پیراهن بلند سفید کمی زیاده روی در لباس پوشیدن است.

رنگ قرمز هم مناسب نیست. رنگ قرمز برای مهمانی پاتختی مناسب نیست. من عاشق رنگ قرمز هستم اما به دلیل رنگ تندش توی یک مراسم مهم مثل عروسی یا پاتختی از آن استفاده نمیکنم. لباس قرمزتان را برای مهمانی ها ی دوستانه یا غیر رسمی تر نگه دارید. در ضمن این رنگ به نوعی حامل پیام " به من توجه کنید" است. اجازه بدهید تمام توجه های ممکن به سمت عروس باشد نه شما.

سعی کنید لباس مشکی هم نپوشید. البته این نظر کاملا شخصیه ولی پوشیدن لباس سیاه بیشترمنو یاد مراسم خاکسپاری میندازه تا عروسی. به جای مشکی از لباسای رنگی با طرح های مختلف استفاده کنید.

خوب دیگه تموم شد. خیلی سخت نبود فقط چند مورد کوچولو بود که گفتم. خوش باشید و از مهمونیتون لذت ببرید.

دیدگاه

    ای بابا آخه اصن اینجوری نیست که... همه همه جور لباسی میپوشن. تازه اگه قرمز باشه که دیگه خیلی شیک تره

    پاسخ

    در پایتخت چگونه لباس بپوشیم؟ ..... خوب همان لباسی می پوشیم که تو شهرستان خودمان می پوشیم دیگه. مگه باید عوض کنیم؟

    پاسخ

    اره عزیزم شماهمون لباس رو که تو شهرستان خودتون می پوشی بپوش :)

    پاسخ

    در پایتخت چگونه لباس بپوشیم؟ ..... خوب همان لباسی می پوشیم که تو شهرستان خودمان می پوشیم دیگه. مگه باید عوض کنیم؟

    پاسخ
*


* ارسال

مقالات مرتبط