رنگ موهای پاییز 2014

رنگ موهای پاییز 2014

بهترین رنگ موهای پاییزی

وقتی که برگ ها با شروع فصل پاییز رنگ خودشون را عوض میکنند، طبیعیه که شما هم بخواید همین کار را بکنید. فصل جدید یعنی یک "تو" ی جدید. پس قبل از هر چیز به سمت رنگ های پاییزی شیرجه بزنید و از تغییر ظاهر خودتون لذت ببرید.

بلوند کنفی:

بلوند های یخی و روشن که برای بهار و تابستون روی بورس بود الان کمی تیره تر شده. Taylor که برای تابستون بلوند روشن و زیبایی را برای موهای خودش انتخاب کرده بود با تغییر فصل کمی موهای خودش را تیره کرده و هنوز زیبایی و روشنی خودش را حفظ کرده.سالن های آرایشی و حرفه ای ها پیشنهاد میکنند که ریشه ی موهای خودتون را کمی تیره تر نگه دارید.

بلوند تیره :

چون تابستون تموم شده دلیلی نداره که یکم موهاتون را طلایی نکنید. برای موهاتون های لایت هایی تقریبا هماهنگ با رنگ موهاتون انتخاب کنید تا ظاهری طبیعی تر داشته باشید.انتهای موهاتون را روشن کنید.و ریشه ی موهاتون را تیره باقی بگذارید تا کاملا مناسب فصل پاییز باشه.

مسی:

خیلی از خانم ها رنگ موی قرمز را به هر رنگ دیگه ای ترجیح میدن. تو چند سال اخیر، تن رنگی توت فرنگی ای یا نارنجی خیلی محبوب بود. اما برای پاییز امسال مسی رنگ مناسب تریه. مسی تیره یا کدر را انتخاب کنید چون هنرپیشه های هالیوودی از این رنگ استفاده کرده اند. به نظر متخصصین  این رنگ برای خانم هایی با چشم های سبز یا آبی فوق العاده زیباست.

Sombré:

توی فصل تابستون رنگ مو ombré خیلی خیلی مد بود (مدلی با ریشه های تیره که به تدریج روشن میشد. طوری که نوک موها کاملا روشن میشود) اما توی پاییز ما احتیاج به تیرگی بیشتری داریم.مثل لولایت هایی در قسمت زیری مو با تن رنگی تیره.از دست تضاد رنگی بین سر مو با ته مو خلاص شید و فقط کمی تغییر رنگ ایجاد کنید. مثل موهای Kerry Washington

شکلاتی تیره:

همون جور که مرتبا دارم میگیم رنگ تیره برای فصل پاییز مناسبت تر از هر رنگ روشنیه. شکلاتی تیره را با ترکیبی از بلوطی تیره روی موهاتون استفاده کنید تا نتیجه ی زیبای اون را ببینید. این رنگ برای هر کسی با هر رنگ پوست یا مویی مناسب و اگر موهایی سالم و براق داشته باشید جلوه ی خیلی بیشتری داره.

رنگین کمون:

خیلی از خانم ها مخصوصا دختر ها علاقه ی زیادی به رنگ های فانتزی دارن و بین انتخاب بهترین اونها برای پاییز گیر کرده اند. خوب ما کار را برای شما آسون کردیم مثل kesha از تمام رنگ ها استفاده کنید. خیلی سادست خیلی هم جذابه.

دیدگاه

    چرا رنگ کنفیش این شکلیه؟؟؟؟ چرا با هم فرق داره؟ مگه کنفی نباید رنگ کنف باشه؟

    پاسخ

    کنفی کنفیه دیگه!!!!! کنفای شما مگه یک رنگه فقط؟؟؟؟؟؟ همش کنفیه فقط ته رنگش فرق داره باهم

    پاسخ

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    پاسخ

    من خیلی دوست دارم مهامو رنگی رنگی کنم

    پاسخ
*


* ارسال

مقالات مرتبط