زیبایی و اندام شما چیزی نیست که بخواید مخفیش کنید

زیبایی و اندام شما چیزی نیست که بخواید مخفیش کنید

لباس عروس برای خانم های درشت اندام

پیدا کردن لباس برای خانم ها توپر به خودی خود مشکل هست. پیدا کردن لباس عروس زیبا برای این خانم ها میتواند طاقت فرسا باشد اما ما به شما 5 راه نشان میدهیم تا این کار را برای شما آسان کرده باشیم.

از فرم هیکل خود اطلاع داشته باشید:

شما میخواهید لباسی را انتخاب کنید که شما را به بهترین شکل ممکن نشان دهد.لباس عروس های پرنسسی و ساده باعث میشود که اندام شما ظریف تر به نظر برسد و قسمت هایی مانند باسن شما خیلی دیده نشود. لباس عروس هایی با یقه ی هفت برای خانم هایی که سینه های درشتی دارند مناسب است چرا که باعث زیباتر نشان دادن بالاتنه اشان میشود. از لباس های پفی دوری کنید چرا که شما را گردتر نشان میدهد. همچنین لباس عروس هایی که تا بالای قوزک پا هستند را نیز انتخاب نکنید،شما را کوتاه تر و پاهایتان را بد فرم نشان میدهند.

بدانید از کجا باید خرید کنید:

به تازگی سالن هایی که لباس عروس مخصوص خانم های درشت اندام دارند راه اندازی شده است. اگر سالنی در نزدیکی خود نمیشناسید به جاهایی بروید که تعداد زیادی مغازه لباس عروس فروشی دارند. در این صورت شانس اینکه چیزی که دوست داشته باشید را پیدا کنید زیاد است. از اینترنت هم میتوانید کمک بگیرید و در آخر به سراغ کار های طراحان لباس عروس بروید که میتوانند با توجه به سایز شما لباس مناسبی به شما ارائه کنند.

راحت باشید:

بهترین لباس عروس دنیا هم اگر استرس داشته باشید یا در آن راحت نباشید زیبا نخواهد بود. قبلا از خرید لباس با آن راه بروید، برقصید، خم شوید تا مطمئن شوید کاملا اندازه ی شماست و شما در آن راحت اید. برای اطمینان بیشتر یک سایز بزرگتر هم امتحان کنید.

پیش خیاط بروید:

اصلا مهم نیست که لباس عروس شما اندازه ی شماست. پیش یک خیاط بروید تا لباس شما را منحصرا اندازه ی  خودتان در بیاورد. این که یک لباس اندازه ی شما باشه، با این که فیت تن شما و برازنده ی شما باشه زمین تا آسمون فرق میکنه.

به قوانین اهمیتی ندهید:

این لباس عروس شماست. شما باید آن را دوست داشته باشید فارق از اینکه قوانین یا مد راجع به آن چه میگوید. بهترین نصیحتی که راجع به لباس عروس برای خانم های درشت اندام میتوانم بکنم این است که به جز بحث راجع به فرم و اندام شما، این اندام چیزیست که باید قدردان آن باشید نه اینکه آن را پنهان کنید. این را بدانید که به محض اینکه لباس عروس مورد علاقه ی خود را پیدا کردید باید آن را بخرید و به چیز دیگری اهمیت ندهید.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط