چگونه دوستانمون روازجشن تولدمون باخبر کنیم

چگونه دوستانمون روازجشن تولدمون باخبر کنیم

ارسال کارت دعوت یا فرستادن اس ام اس

کارت دعوت های تولد:

تولد فرزندتون نزدیکه و اون از الان مهمونایی را که میخواد انتخاب کرده. وقت فرستادن دعوت نامه هاست. اما قبل از این کار باید بهتون بگم که کارت دعوت تولد و فرستادن اونها قوانین مخصوص به خودش را داره. پس برای اینکه کسی ناراحت نشه و شما هم با خیال راحت از جشنتون لذت ببرید به این 5 مورد از نکات برگزیده ی ما توجه کنید:

شماره 1: زمان فرستادن کارت دعوت

چه خودتون کارت دعوت درست میکنید؛ چه کارت دعوت های حاضری تهیه میکنید، باید بدونید که اگه این کار را توی وقت مناسب انجام ندید تمام تلاشتان بی فایده خواهد بود. کارت دعوت ها را از 2 یا 3 هفته زودتر بفرستید، مخصوصا اگر قصد دارید یک تم خاص در نظر بگیرید و بچه ها باید لباس مخصوص داشته باشند. همچنین اگر والدین شاغل باشند نیاز به یک زمان مشخص دارند تا برنامه های خود را درست کنند.اگر به والدین زمان مناسب بدید تا بچه های خودشون را برای تولد آماده کنند احتمال اینکه توی تولدتون بچه هایی باشند که لباس مناسب تم شما نداشته باشند کمتر است.

شماره 2: چجوری فرستادن کارت دعوت

تولد بچه ها یک اتفاق خیلی مهمه و اگر کسی توی کلاس دعوت نشه واسش خیلی خیلی ناراحت کنندست. پس موقع پخش کردن کارت دعوت ها مطمئن بشید که به هیچ عنوان اونو جلوی کسی که دعوت نیست پخش نمیکنید، مگر اینکه کل کلاس دعوت باشن.از مدرسه یا معلم ها راجع به این کار سوال کنید تا اگراز نظر آنها ایرادی دارد پخش کارت دعوت را توی محیط درس انجام ندید.

شماره3: sms یا کارت دعوت؟

با اینکه انتخاب کارت دعوت و نوشتن متن دعوت نامه خیلی کار جالبیه اما انتخاب بین sms زدن یا نوشتن کارت دعوت ها برای بعضیا خیلی کار سختیه.اگر دوست دارید که توی انتخاب دستتون باز باشه و بتونید از خلاقیت ها و ایده های جدید استفاده کنید و همچنین میخواید که کارت دعوتتون با تم توادتون ست باشه میتونید از کارت دعوت های کاغذی استفاده کنید. اما اگه میخواین سریع تر دعوت نامه ها را بفرستید و کاغذی هم هدر ندید از sms استفاده کنید. راستی فراموش نکنید که بعضی از پدر و مادر ها احتیاج دارند که دعوت نامه جلوی چشمشون باشه.

شماره 4: پاسخ کارت دعوت

شما باید از یک هفته قبل از شروع تولد بدانید که دقیقا چند نفر مهمان خواهید داشت تا بتونید به اندازه ی اونها غذا تهیه کنید. برای اینکه بتونید تولد فرزندتون را مدیریت کنید باید همراه دعوت نامه ها یک کارت پاسخ به دعوت نامه هم داشته باشید تا برای همه چیز آماده باشید. راستی: فراموش نکنید که از هر چیزی 2 یا 3 تا اضافه داشته باشید تا اگه والدین بچه ای به طور اتفاقی فراموش کردند که پاسخ خودشون را بفرستند، نگرانی ای نداشته باشید. حتما از والدین بخواین که اگه فرزندشون به غذایی آلرژی داره یا تحت رژیم خاصیه به شما اطلاع بدن.

شماره 5: کادو یا بدون کادو

دوست دارید که همه ی مهمونا برای فرزندتون کادو بیارن؟ البته جواب این سوال به این بستگی داره که فرزند شما هر چند وقت یک بار به تولد دعوت میشه. اگه تعداد این تولدا زیاد باشه خریدن کادو برای هر کدوم میتونه خیلی هزینه داشته باشه. شما خیلی ساده میتونید روی کارت دعوتا بنویسید : "نیازی به کادو نیست ممنونم." این جوری هم جیبه پدر و مادرا را از خالی شدن نجات میدین،هم از ورود اسباب بازی های زیاد به خونتون جلوگیری میکنید، هم اینکه به احتمال زیاد اون ها این محبت شما را فراموش نمیکنند. البته ترتیبی بدید که اگه کسی خواست کادو بیاره بعد از جشن تولد کادوش باز بشه تا بقیه احساس بدی نکنند. یک پیشنهاد دیگه اینکه میتونید برای قیمت کادو هاتون محدودیت قائل بشید. تا همه کادو ها ارزون قیمت بخرند و فرزندتون هم صاحب کادو بشه.

دیدگاه

    وای خدا چه قدر این بچه ها زشت و بامزن...دلم ضعف رفت واسشون

    پاسخ

    من نه شماره تلفن دوستای دخترمو دارم نا ایمیلشون را. مدرسشون هم اجازه نمیده کارت دعوت پخش کنم. تکلیف من چیه؟؟

    پاسخ

    تولدتون مبارک

    پاسخ

    با سلام برای تولد من میشه کارت دعوت برای من بفرستی . من هم منتظر شما هستم.از طرف من باشه .

    پاسخ

    خوبه بد نیست

    پاسخ
*


* ارسال

مقالات مرتبط