زن رویاهای بهترین دوستتون، زن کابوس های شماست

زن رویاهای بهترین دوستتون، زن کابوس های شماست

چجوری بهترین ساقدوش داماد باشیم حتی اگه ...

چجوری بهترین ساقدوش داماد باشیم اگه از عروس خوشمون نیاد:

به عنوان یکی از مهمونای عروسی وظیفه ی شماست که از داماد حمایت کنید و به او دلگرمی بدید تا با زن رویاهاش ازدواج کنه. ولی اگه به طور اتفاقی زن رویاهای اون، زن کابوس های شما باشه چی؟

اگر شما هم درگیر مشکلات نوعروس در مقابل بهترین دوست هستید، بذار چند تا نصیحت دوستانه بهت بکنم: اون قرار نیست هیچ جا بره!!!! چه تو دوست داشته باشی چه نه از این به بعد اون همسر بهترین دوستته و تو باید توی روز عروسیشون لبخند بزنی و به وظایفت عمل کنی. پس بهتره که با خودت فکر کنی که قبل از عروسی چه جوری میتونی این فاصله را پر کنی.

باهات شرط میبندم که این عدم علاقه به اون به خاطر یکی از دلایل زیره:

. تازگیا متوجه شدی که آخر هفته ها کمتر پیش همید یا با هم بیرون میرید و اینجوری فکر میکنی که نامزدش اون را از تو دور میکنه و با برنامه های خودش مشغول میکنه. نگرانی که به محض اینکه اونا ازدواج کنند، دیگه واسه همیشه دوستتو از دست بدی.

. تو و نامزد دوستت هیچ وقت باهم صمیمی نشدید و فقط یک رابطه ی خیلی عجیب و غریب بینتون هست. هیچ موضوعی ندارید که باهم راجع بهش حرف بزنید و توی جمع های دوستانه اصولا با هم کاری ندارید.

. تو از روشی که اون با دوستت برخورد میکنه ناراحتی. شاید شاهد چند تا از بحث ها و دعواهاشون بودی، شایدم دوستت به عنوان درد و دل چند تا موضوع راجع به اون را بهت گفته که باعث شده که به نظرت خیلی دختر جالبی نیاد.

من میدونم که تنها آرزوی تو خوشحالی بهترین دوستته اما مشکل تو حل نمیشه مگر اینکه خودت بخوای. پس بهت پیشنهاد میکنم که یک یا هر دو مورد زیر را انجام بدی:

با دوستت حرف بزن:

با بهترین دوستت صادقانه حرف بزن و دلیل تمام رفتارات را بهش بگو. به احتمال زیاد دوستت تا الان متوجه وضعیت عجیب و غریب شما دوتا شده. بهش بگو که دوستیه شما چقدر برات مهمه و لازمه زمانی را هم با هم بگذرونید . مطمئنم اونم دوست داره که گاهی اوقات پیش بهترین دوستش باشه. احتمال داره که شما دیگه نتونید آخر هفته ها همدیگرو ببینید اما به جاش میتونید یک روز دیگه توی هفته را انتخاب کنید.

با نامزد دوستت حرف بزن:

این برای تو سخت ترین قسمت کاره اما تو یک مردی و میتونی از پسش بر بیای. تمام چیز هایی که راجع بهش حس میکنی را بهش بگو و اجازه بده او هم همین کار را بکنه. مطمئن باش که بعد از این گفت و گو خیلی احساس بهتری میکنی. اگه به این دلیل از اون خوشت نمی آد که زیاد نمیشناسیش، شروع به شناختنش بکن. قرار بگذار که 3 تایی برید یک رستوران یا سینما. با این کار تو به مرور زمان چیزهایی را که دوستت راجع به اون دوست داره را میبینی و خدا را چه دیدی؛ یهو دیدی که خیلی نقاط مشترک باهم داشتین.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط