شما از کدوم نوعید؟

شما از کدوم نوعید؟

هر کسی باید شلوار جینه خودشو بپوشه

هر کسی دیدگاه خودش را نسبت به هیکل خانم ها داره. حتی گاهی اوقات خود آدم هم نمیدونه که به کدوم دسته بندی تعلق داره یا اصن چه هیکلی داره .با این همه دسته بندی برای اندام شما مطمئنم که شما هم موقع خرید گیج میشید و دست و پاتونوگم میکنید. یه راهحل ساده بهتون میگم. برید جلوی آینه و خوب به خودتون نگاه کنید، لازم نیست اسم مدل خاصی از اندام را روی خودتون بگزارید. فقط نگاه کنید و همه چیز را به خاط بسپارید.

برای خرید شلوار جینی که به شما بهترین ظاهر را بده نکاتی هست که باید رعایت کنید. اصلا کار سختی نیست، این نکته های کوچولو فقط به شما کمک میکنند که دفعه ی بعد موقع ی خرید شلوار بهترین نوعش را برای خودتون انتخاب کنید.

خانم های پهلودار:

شلوارای فاق کوتاه باعث میشن که پهلو هاتون بزنه بیرون، در حالی که شلوارای فاق بلند فقط و فقط همه چیزو زشت تر نشون میدن. پس نتیجه میگیریم که بهترین شلوار شلواری با فاق متوسط که نه خیلی بالا باشه نه خیلی پایین

خانم هایی با باسن بزرگ:

یکی از بزرگترین درگیری های خانم هایی که باسن بزرگی دارند اینه که یه چاله ی گنده بین شلوار و کمرشون درست نشه. خوب راه حلش سادس: شلوارای فاق بلند چون طراحی شدند که کمر شما را بیشتر بپوشونند، این مشکل شما را هم حل میکنند.

و البته یک نکته ی دیگه: موقع انتخاب شلوار، زیاد طرف شلوارایی که پشت جیبشون طرح داره یا جیب هایی با لبه ی گنده نرین. این نوع شلوارا فقط باسن شما را بزرگ تر نشون میدن. سعی کنید شلوارای ساده با جیب های کوچیک را انتخاب کنید.

خانم هایی با باسن تخت:

جیب دوست همیشگی شماست. هر نوع جیبی که پشت شلوار باشه، اگه با لبه باشه که دیگه چه بهتر. جیب باعث میشه که باسن شما کمی بزرگتر به نظر بیاد.

خانم هایی با ران های بزرگ:

به شما شلوارای گشاد و یا بوت کات را پیشنهاد میکنم. اگه از زانو به پایین خود را گشاد تر انتخاب کنید باعث ایجاد بالانس و هماهنگی میشه. در ضمن بهتره که از شلوارای سنگ شور شده استفاده کنید. این شلوارا به بیننده تصویر لاغر تر بودن پاهای شما را میدهند.

خانم های پا کوتاه:

تا حالا دقت کردین که تو فیلما میخوان بگن یک نفر خیلی قدش بلنده، همیشه شلوارشو کوتاه میگیرند، مثلا تا بالای قوزک پا؟؟؟؟ همین روش برای شما هم موثره. از شلوارای تا بالای قوزک پا استفاده کنید. همچنین موقع انتخاب شلوار، شلوارهای جذب یا راسته باید اولویت انتخاب شما باشند.

خانم های پا بلند:

به شما تبریک میگم شما تو رویای خیلی از خانم ها زندگی میکنید. هیچ مدل خاصی به شما پیشنهاد نمیشه. فقط و فقط یادتون باشه که شلوار را با قد مناسب بپوشید. همون جور که بالا گفتم اگه شلوارتون کوتاه باشه بیش از حد بلند به نظر میاین.

خانم هایی با بالا تنه ی کوتاه:

چه قدر میتونید فاق کوتاه بپوشید؟ هر چه قدر فاق شلوارتون کوتاه تر باشه بالا تنه تون کشیده تر به نظر میرسه

خانم هایی با بالا تنه ی بلند:

دقیقا برعکس بالا عمل کنید. فاق متوسط یا بلند. فاق بلند باعث کوچیک تر نشون دادن بالا تنه تون و در نتیجه متناسب نشون دادن اندامتون میشه.

دیدگاه

    یعنی خیلی خوب بود به خدا ،،،،واقعا مفید و جالب بود به خددددااااا مرسی ،،،ولی چه اشکالی داشت به جای پشت کوچک پشت بزرگ از کلمه باسن استفاده میشد؟اشکال داشت واقعا؟

    پاسخ

    اینجام که نوشته باسن... الان مشکل کجاست؟

    پاسخ

    از کجا بفهمیم پا کوتا هستیم یا بلند واسه من خیلی مهمه بدونم اگه کسی هست که می دونه لطفا بگه

    پاسخ

    خب انداره پا نسبت به اندازه کمر کوتاه تره

    پاسخ
*


* ارسال

مقالات مرتبط