لباس ساقدوش ها و7 قانون برای هماهنگی مناسب برای ساقدوش

لباس ساقدوش ها و7 قانون برای هماهنگی مناسب برای ساقدوش

قانون های مهم تو انتخاب لباس ساقدوش

معمولا عروسی پراز استرس و نگرانی از نحوه اجرا و برگزاری عروسی است یکی دیگه از دغدغه های عروس نوع ،رنگ و مدل لباس های ساقدوشه که باید هماهنگ و مناسب باشه .

7 قانون انتخاب لباس ساقدوش های عروس:

برنامه ریزی برuh به اندازه ی کافی استرس زا هست. تنها چیزی که اوضاع را بدتر میکنه ساقدوشایی هستند که لباساشون اصلا اون چیزی نیست که تصور میکردین. بهتره که از یک سری قوانین ساده برای راحت تر شدن کاراتون کمک بگیرید.

از قبل برنامه ریزی کنید:

حتی اگه ندونید که چند تا ساقدوش خواهید داشت، اینکه بدونید چه مدل لباسی مد نظرتونه خیلی کمکتون میکنه. سعی کنید با ساقدوشاتون در مورد لباسی که میخواید براشون در نظر بگیرید صحبت کنید و نظر اونها را هم بپرسید. حتی اگه ممکنه یک برنامه ای مشخص کنید که لباس هایی را که پسندید برای همدیگه بفرستید تا همه ببینند و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

روز،روز شماست:

یادتون نره که روز عروسیه شماست پس باید همه چیز در راستای زیبا تر نشون دادن شما و یا مراسمتون باشه. پس اگه ساقدوش های شما لباسشون را دوست نداشتن هیچ ایرادی نداره. (البته تا اونجایی که میتونید سلیقه ی اونا را در نظر بگیرید) نکته ی دیگه ای که میتونم بهش اشاره کنم اینکه به سبک عروسی که میخواین بگیرین توجه کنید و با توجه به اون لباس انتخاب کنید.

یک دوست باشید:

قبل از اینکه به مرحله ی پرو لباس ساقدوشا برسید، برای اونها وقت بگذارید و به حرفاشون گوش کنید. در کنار همدیگه لباسی را انتخاب کنید که به بهتر شدن جلوه عروسی شما و از آن مهم تر ساقدوشای شما کمک کنه. آخرین چیزی که میخواین اینکه لباسی برای ساقدوشتون تهیه کنید که بعد از یک بار پوشیدن، ته کمد تا آخر عمر خاک بخوره.

رنگ بندی کنید:

با کمک ساقدوش هاتون انواع و اقسام رنگ ها و طرح را در در کنار هم بگزارید و مدلی را انتخاب کنید که هر کس در آن به بهترین شکل ظاهر شود. این روش به مدرن تر شدن عروسی شما هم کمک میکند. در انتخاب لباس در نظر داشته باشید که ساقدوش های شما تا چند ساعت این لباس ها را در نمی آورند پس راحتی آنها اولویت شماست.

زمان و مکان را در نظر داشته باشید:

اگر میخواید توی یک عصر گرم تابستونی عروسی کنید بهتره که لباسی را برای ساقدوشا در نظر بگیرید که زیاد عرق کردن را نشون نده یا اگه توی زمستون ازدواج میکنید انتخاب لباس دکلته برای ساقدوش ها زیاد مناسب به نظر نمی آد. همین نکات را در انتخاب رنگ هم رعایت کنید. پیراهن مشکی برای عروسی های پاییز و زمستون خیلی مناسب است اما ممکنه بهترین گزینه برای تابستون یا بهار نباشه.

هیچ قانونی وجود نداره:

واقعا بهتون میگم؛ هیچ قانون یا بایدی در مورد انتخاب لباس ساقدوش ها وجود نداره. شما میتونید از لباس های کلایسک برای ساقدوشاتون استفاده کنید یا میتونید کمی مدرن تر باشید و لباسی را انتخاب کنید که تا مدت ها برای شما خاطره بشه. به حرف های ساقدوشاتون توجه کنید ولی مطمئن شوید که تصمیم گیرنده ی نهایی شمایید.

به بودجه توجه کنید:

خیلی منصفانه نیست که برای دوستای خیلی خوبتون که ساقدوشتون شدن لباسی را انتخاب کنید که به سختی بتونن از پس هزینه ی اونها بربیان. اگه لباسی که پسندیدید خیلی گرون بود، آماده باشید که هزینه ی اونو خودتون پرداخت کنید.

 

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط