کدوم یک از انواع کاشت برای شما مناسب تره

کدوم یک از انواع کاشت برای شما مناسب تره

کاشت پودری،قالبی یا ژل

کدام روش کاشت ناخن کم ضرر تره:

خانم های زیادی هر روز به جمع ناخن مصنوعی ها اضافه میشوند. حالا مهم نیست به چه دلیلی؛بعضی صرفا از داشتن ناخن های مرتب و تمیز لذت میبرند و بعضی دیگر هم به خاطر مشکلات ناخن هایشان این کار را انجام میدهند. اما سوال ما اینجاست که چه نوع کاشتی بهتره و چه نوع کاشتی استفاده ی بیشتری داره. ما با متخصصان ناخن صحبت کردیم و براتون یک سری اطلاعات در مورد کاشت ناخن اوردیم:

کاشت قالبی:

این روش به نوعی بی کیفیت ترین نوع کاشت ناخن محسوب میشود. در نوع کاشت،مواد کاشت روی ناخن مصنوعی زده میش و بعد از ضد قارچ زدن روی ناخن ها این ناخن مصنوعی را روی ناخن فشار میدهند تا بچسبد و بعد ناخن مصنوعی را میکنند. از اونجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد، پس طبیعیست که احتمال هوا گرفتن ناخن هاتون زیاد تره.بهتون توصیه میکنم اگه ناخن ها دست هاتون با هم دیگه تقارن نداره از این نوع کاشت استفاده نکنید. اگه خانه دار هستید این روش کاشت براتون منسب نیست چون دستتون نباید خیلی با آب تماس پیدا کنه. ولی در عوض زمان خیلی کمی برای کاشت صرف میشه.

کاشت پودری:

کاشت پودری از لحاظ زیبایی و مقاومت رتبه ی اول را به خود اختصاص داده است. در این نوع کاشت اول ناخن مصنوعی را که همان تیپ است از اویل ناخن میچسبونند و به اندازه ای که دوست دارند کوتاه میکنند؛ بعد ضد قارچ و بعد شروع به زدن مواد کاشت ناخن روی ناخن میکنند. بعد از تمام شدن این کار،ناخن ها احتیاج به سوهان کاری دقیق و فراوون دارند. برای همینه که به خانم هایی که وقت و حوصله ی درست و حسابی ندارند این روش خیلی توصیه نمیشه.

کاشت ژل:

مواد ژل به صورت آماده قابل خریداریست. در این نوع کاشت بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها میزنند و دست را می گذارند توی دستگاه یووی تا خشک شود. شیوه ی کاشت ژل با کاشت پودری یکیست و فقط تفاوت توی مواد آنهاست.

کاشت میکس:

همون جور که از اسمش معلومه این نوع کاشت ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژل است. در این روش بعد از ضد قارچ، کاشت پودری را انجام میدهید. بعد از سوهان کشی فقط لایه ای از ژل را روی ناخن هایتان میگذارید و داخل دستگاه یووی خشک میکنید. این نوع کاشت محکم، زیبا و نسبت به بقیه کاشت ها کمی گران تر است.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط