نکته هایی که باید قبل از کاشت ناخن به یاد داشته باشید.

نکته هایی که باید قبل از کاشت ناخن به یاد داشته باشید.

معایب و محاسن کاشت ناخن

معایب و محاسن کاشت ناخن:
مهم ترین وشایع ترین ضرری که ممکنه کاشت ناخن داشته باشه آرژی به چسب ناخنه. البته در مورد همه صادق نیست اما بعضی نسبت به این چسب حساسیت دارند. از دیگر مشکلاتی که کاشت ناخن به همراه دارد این است که دیده شده بعضی از خانم ها به دلیلی داشتن ناخن های بلند خود نمتیوانند اجسام را بردارند و در صورت فشار آوردن زیاد ناخن هایشان برمی گردد که به آن جا شدن از بستر نیز میگویند.

در مقابل کاشت ناخن هیچ ضرری به ناخن نمیزند و تا آنجایی که ناخن به صورت طبیعی رشد کند مشکل خاصی وجود ندارد. در بعضی از شرایط کاشتن ناخن برای کسانی که عادت به جویدن ناخن های خود دارد توصیه میشود؛ چراکه مواد ناخن سفت و تلخ است و به مرور زمان این ,ادت از سر شخص می افتد.

کسانی هم که ناخن هایشان از نظر ژنتیکی مشکل دارد و همه ی روش ها را هم اممتحان کردند و نتیجه ای ندیدند،هم میتوانند از کاشت ناخن استفاده کنند.

بیشتر مواظب کاشت ناخن پاهایتان باشید. چون پا بیشتر در یک فضای بسته قرار میگیرد،بهداشت آن سخت تر است. پس میتوان گفت اگر مواظبت نکنید کاشت ناخن های پا میتواند کمی برایتان دردسر ساز باشد.

جالب است بدانید که کاشت پودری در ایران 80% مخاطبان را به خود اختصاص داده و این در حالیست که کاشت ژل 15% مخاطب دارد و کاشت قالبی 5%. هیچ تفاوتی در نوع کاشت وجود ندارد فقط ممکن است بدن شما به مواد گوناگون حساسیت داشته باشد.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط