هالیوودی خوشکل بشید

هالیوودی خوشکل بشید

آرایش به سبک هالیوود

 وقتی به ستارگان هالیوودی نگاه میکنید، همیشه با خود میپرسید که چه طور است که پوست آنها بدون لک و انقدر شاداب و صاف است؟ من بهتون اطمینان میدم که هیچ چیز خاصی توی پوست اونها وجود ندارد وپوستشون مثل پوست من و شماست. تنها تفاوتی که شاید بتونم پیدا کنم اینکه اونها بیشتر از من و شما به پوستشون میرسن. اگه میخواید شما هم مثل اونها پوست و البته صورتی زیبا  متناسب داشته باشید کمی به این مقاله توجه کنید:

برای رفع خستگی زیر چشم:

بازیگران سینمایی، وقت هایی که خسته هستند و باید برای فیلمبرداری حاضر باشند، از ژل آلوئه ورا استفاده میکنند. آلوئه ورا باعث میشود که پوست زیر چشم به سرعت سفت شود و دوباره زیبایی خود را به دست آورد.

مداد مشکی، بی مداد مشکی:

اگر توی کیف لوازم آرایشتون مداد ابروی مشکی یا قهوه ای دارید سریع آن را دور بیاندازید. چرا که این مداد ها باعث میشند که ابروهای شما مصنوعی به نظر برسه. بازیگران هالیوودی به جای مداد ابرو از سایه ابرو استفاده میکنند که خیلی طبیعی تر است.

ژله روی لب:

اگه فکر میکنید که بازیگرا هر دقیقه در حال تمدید آرایش خود هستند، سخت در اشتباهید. اونها روش خودشون را برای ماندگاری آرایششون دارند. یکی از جالب ترین روش ها اینکه به جای رژ لب قرمز از پودر ژله استفاده کنید. کمی پودر ژله را در آب جوش حل کنید و روی لباتون بمالید. ژله بعد از مدتی جذب لبتون میشه و دیگه خبری از خشکی لب یا ترک خوردن اون نیست.

فیکساتور:

مهم نیست که از چه نوع فیکساتوری استفاده میکنید. حتی میتونید از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. کل صورتتون را با فیکساتور بپوشونید و بعد آرایش کنید.

خط لب خیلی مهمه:

از خط لبی طبیعی و نزدیک به رنگ لبتون استفاده کنید و اون را دور لبتون بکشید وکم کم به سمت توی لبتون حرکت کنید. ولی تا بعد از کمی حاشیه دیگه توی لبتون را پر رنگ نکنید تا حالت برجسته تری به لب هاتون بدید.

مات آرایش کنید:

اگه توجه کرده باشید میبینید که دیگه هیج جای دنیا از آرایش خیلی براق و اکریلی استفاده نمیشه. پس شما هم سعی کنید همین کار را بکنید. بعد از آرایش کردن برق آرایشتون را با دستمال بگیرید یا از لوازم آرایش مات استفاده کنید.

سایه چشم های روشن:

اگه به نسبت صورتتان چشم های کوچکی دارید، از سایه چشم روشن تر استفاده کنید. توی گوشه ی درونی چشمتان از سایه روشن تر از پوستتان استفاده کنید. ولی موظب باشید که سایه خیلی براق نباشد تا صورتتان خیلی دخترانه نشود.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط