توی عروسی چه موقع هایی اصلا نباید به فکر سلفی انداختن باشیم

توی عروسی چه موقع هایی اصلا نباید به فکر سلفی انداختن باشیم

سلفیه بی موقع

توی عروسی چه موقع هایی اصلا نباید به فکر سلفی انداختن باشیم:

هر کسی دوست داره که توی مراسم ازدواج فامیل یا دوستش از خودش عکس قشنگی داشته باشه. ولی آیا به نظرتون بی احترامی نیست اگه این کار را وسط مراسم عروسی انجام بدید؟ گاهی اوقات برای گرفتن بهترین عکس باید کمی صبر کنید و به جاش به کار های مهم تر برسید. چند تا از اون موارد اینجا هستند:

موقع پوشیدن لباس عروس:

به من اطمینان کنید، این که عروس داره نهایت تلاششو میکنه که توی لباس عروسیش جا شه اصلا موقع خوبی برای گرفتن عکس نیست. اجازه بدید تا او هم لباس بپوشه تا بتونه در کنار شما ژست بگیره.

قبل از آرایش:

هیچ کس تحت هیچ شرایطی حق نداره قبل از اینکه آرایش عروس تموم بشه از خودش و او سلفی بندازه. فکر میکنم دلیلش کاملا مشخص باشه و احتیاجی به توضیح نباشه.

لحظه ی ورود عروس و داماد:

عزیزم توی این لحظه کار شما اینکه از جات بلند شی و به افتخار ورودشون دست بزنی نه اینکه از خوذت عکس بگیری. بهتره که تا بعد از رسیدن عروس و داماد صبر کنی.

موقع عقد:

زوج مورد نظر در لحظاتی هستند که دارند به یک دنیای جدید از تعهد پا میگذارند. مودبانه ترین کار اینه که ساکت و بی حرکت باشی تا همه بتونن از این لحظات لذت ببرند.

موقع حلقه به دست کردن:

این هم به نوعی بخشی از عقد محسوب میشه. پس باز هم وقت چیلیک و چیلیک از خودتون عکس انداختن نیست.

موقع عکاسی:

اکثر عروس و داماد ها برای روز عروسی عکاسی را استخدام میکنند که تصاویری از اون روز را براشون برای یادگاری ثبت کنه. وقتی یک حرفه ای بابت این کار هست، هیچ دلیلی نداره گوشیتون را به سمت خودتون بگیری و از خودتون عکس بگیرید.

وقتی عروس داماد در حال خوردن هستند:

وقتی که این تازه عروس و داماد لحظاتی را پیدا میکنند که به دور از شلوغی چیزی بخورند، خواهشا ازشون نخواید که برای یک عکس سلفی ژست بگیرند .

وقتی عروس و داماد در حال صحبت هستند:

میزبان افتخاری جایی بودن یعنی دائما به وسیله ی بقیه احاطه شدن. پس وقتی که عروس و داماد در حال صحبت کردن با کسانی هستند که در روز عروسیشان حضور دارند،مزاحم وقت آنها نشوید. مخصوصا اگر این افراد، افراد مسن خانواده هستند.

اولین رقص:

اولین رقص عروس داماد نه جای شماست،نه جای هیچ کس دیگه که توی صحنه باشه. لطفا مطمئن شید که جز خودشون کسی دیگه ای توی عکس نیست.

موقع خداحافظی:
من فکر نمیکنم کار جالب باشه وقتی که عروس و داماد در حال بدرقه ی مهمان خود هستند و دارند از آنها به خاطر حضورشان تشکر میکنند،شما در حال عکس گرفتن باشید. توی چند ساعت شما هزاران فرصت برای عکس گرفتن داشتید.

این از مواقعی که شما نباید به فکر عکس انداختن باشید. اما به نیمه ی پر لیوان نگاه کنید. زمان های زیادی وجود داره که شما میتونید به فکر یک عکس خوشگل از خودتون باشید.مثل:

موقعی که همه در حال رقص و شادی هستند.

دیدار دوباره ی دوستای دانشگاهی یا فامیل ها توی عروسی.

قبل از شروع مراسم وقتی دارید حاضر میشید.

قبل از ورود عروس و داماد وقتی هیچ کاره دیگه ای برای انجام دادن ندارید.

موقع خوردن میوه یا میان وعده.

دیدگاه

    حالا کی به فکر سلفی انداختن از عروس و دوماده؟؟؟ من خیلی هنر کنم از خودم سلفی بندازم

    پاسخ
*


* ارسال

مقالات مرتبط