8 خطای رنگ کردن مو که منجر به پیرتر نشان دادنتون میشه

8 خطای رنگ کردن مو که منجر به پیرتر نشان دادنتون میشه

رنگ مویی که شما را مسن تر نشان میدهد

8 خطای رنگ کردن مو که منجر به پیرتر نشان دادنتون میشه:

از رنگ طبیعی موخیلی فاصله گرفتن:

رنگی که هنگام تولد به شما داده شده، همان رنگیست که از اول قرار بوده که داشته باشید. این رنگ رنگیست که به پوست شما بیشتر می آید. پس؛ رنگ کردن موهایتان باید در جهت بهتر نشان دادن همین رنگ فعلی و یا پوشاندن موهای خاکستری باشد، نه تغییر 180 درجه ای و بدون هیچ دلیل خاصی.

اگر موهایتان را به رنگی غیر از تناژ اصلی موهایتان رنگ کنید، موهای طبیعی شما با این رنگ میجنگه و با اکسیده کردن آن، رنگ نارنجی ای به شما میدهد که باعث میشه مثل پیرزن ها به نظر بیایید.

نکته ی دیگه اینکه خط رویش موهای تیره باعث مصنوعی شدن چهره والبته پیر تر نشان دادن شما میشود. سعی کنید از دو درجه روشن تر برای موهای جلوی پیشانی و گوش هایتان استفاده کنید.

خیلی تیره کردن موها:

همه ی شما نمونه هایی از آن را دیده اید و شاید خودتان هم این کار را کرده اید. تیره کردن خیلی زیاد موها که به رنگ آبی میزند نور را منعکس نمیکند و به همین دلیل موهای خاکستری یا ریشه های موهایتان بیشتر به چشم می آید. همچنین رنگ تیره تمام شادابی را از چهره ی شما میگیرد.برای داشتن موهای طبیعی تر از رنگ کمی روشن تر از رنگ موهای طبیعی خود استفاده کنید.

خیلی روشن کردن موها:
طرف مثبت: شما خیلی خیلی شیک میشید. میتونید از بلوند بودن لذت ببرید. طرف منفی: یک موی رنگ پریده ی بی روح که حتی شبیه موهای سفیده دارید. بین موهای بلوند خیلی گرم (که نارنجی میشه)  و بلوند خیلی سرد (که سفیده) یک مرز باریک وجود داره. اگر برای اینکه رنگ موی جدیدتون بهتون بیاد باید بیشتر از گذشته آرایش کنید، پس بدانید که رنگ موی مناسب را انتخاب نکردید.

رنگ کردن موهای آسیب دیده:

به نظر شما چی بدتر از موهای سفید رنگه؟؟؟ موهای نازک، آسیب دیده و سوخته. اگه موهای شما از الان مثل گونی زبر و وز شده، اولین کاری که بعد از رنگ کردن موهایتان باید انجام دهید، کوتاه کردن آن است. با پا به سن گذاشتن ،موهای شما شروع به ضعیف شدن میکند. بهترین کار این است که قبل از رنگ کردن موهایتان، آنهارا پروتئینه کنید و بعد در طی چند مرحله آن را به رنگ روشن تر در بیاورید.

هایلایت های متضاد:

کی گفته که اوردن 2 رنگ متضاد هم میتونه شما را جوون تر نشون بده؟؟ تمام فلسفه ی هایلایت کردن اینکه مو را جوری نشان بده که انگار توسط خورشید بوسیده شده.هایلایت ها ی خیلی متضاد باعث میشه موهاتون یخ زده جلوه کنه که باعث پیرتر نشون دادنتون میشه. پس از آرایشگر خود بخواید که هایلایت هایی یک یا دو درجه روشن تر برای موهایتان استفاده کند.

استفاده از حالت دهنده های نامناسب:

استفاده کردن از موادی که الکل دارند باعث میشود که موهایتان خشک شود و در نتیجه رنگ آن زودتر محو شود. استفاده نکردن از محصولاتی که الکل ندارند مثل تافت در بعضی از موارد غیر ممکن است. ولی اگر بتوانید جایگزینی برای آنها پیدا کنید خیلی خیلی خوب میشود.

شستن موها به صورت مداوم:

من کاملا تائید میکنم که شستن مو ها و تمیز نگه داشتن آنها خیلی مهمه. اما با پا به سن گذاشتن موهای شما براقیت و لطافت خودش را از دست میده و شستن شما این موها را بدتر میکنه. شما با هر بار شستن موهایتان تمام رطوبت و رنگ را از موهایتان پاک میکنید. راه حل ساده اینکه: کمتر موهایتان را بشویید.

تجربه ی رنگ های عجیب و غریب:

مگر اینکه شما کیتی پری باشید (یا خواهر کوچکترش) اصلا طرف رنگ های عجیب و غریب مثل آبی، صورتی یا سبز نرید. موهای شما با اضافه شدن سنتان خشک تر و شکنده تر میشود و از اونجایی که دراوردن موها به رنگ صورتی نیاز داره که شما موهاتون را بی نهایت روشن کنید و بعد اون را رنگ کنید، قراره برای موهای شما خیلی سخت باشه. و فراموش نکنید که برگردوندن مو ها به رنگ طبیعی هم مشکله. رنگ کردن موها به رنگ آبی برای خانم هایی که میان سال هستند نشونه ای از اینه که دارند زیادی برای جوون تر جلوه کردن تلاش میکنند.

دیدگاه

    وااااااااااااای اینا رو باید به خانمهای ایرانی گفت که فک میکنن با بلوند و مش با یه من آرایش حوری میشن به خدا خیلی هاشون مثله جن میشن بدون آرایش هم که اهههههه بدترن

    پاسخ

    افرین گل گفتی عزیزم

    پاسخ

    عالی بود متشکرم

    پاسخ

    عالی بود متشکرم

    پاسخ

    دقیقا

    پاسخ

    😂😂😂

    پاسخ

    عالی بود👌

    پاسخ

    عالي

    پاسخ

    عالي

    پاسخ

    بهترین راه اینه که رنگ نکنیم چون طبیعی بهترین حالته .مخصوصا برا اقایان

    پاسخ

    من22سالمه رنگ تیره جوان نشونم میده یاروشن

    پاسخ

    خوب بود

    پاسخ

    عالی بود

    پاسخ

    عالی بود مطالبتون

    پاسخ

    عالی بود ممنون از راهنمایتون

    پاسخ

    مگه مو مشکی چه اشکال داره که همش میگند موهاتو رنگ کن!!!

    پاسخ

    پس باید چیکار کنیم به کدوم ساز برقصیم ارایش کنیم میگن جن شدی نکنیم میگن املی😃

    پاسخ

    جالب بود ممنوناز راهنمایتون 🙏

    پاسخ

    من بیست ویک سالمه ااگه مش بزارم روی موی مشکی خوبه

    پاسخ
*


* ارسال

مقالات مرتبط