بعد از قطع رابطه با این روش ها دوباره به خودتون بیاید

بعد از قطع رابطه با این روش ها دوباره به خودتون بیاید

شروع دوباره

چگونه بعد از اتمام یک رابطه دوباره شروع کنیم:

در هر حال تمام شدن یک رابطه سخت و دردناک است. اگر با دقت فکر کنید فعل تمام شدن به خودی خود جزو وضعیت هایست که نباید مدت زیادی درگیر آن شد مثل تمام شدن یک رابطه، تمام شدن اعتماد، تمام شدن بطری شیر... برای پیدا کردن راه حل هایی برای این مشکل به هزاران سایت سر زدم. بعضی از راه حل ها به درد بخور، بعضی جالب و بعضی دیگر مسخره بودند. 6 تا از این راه حل ها که به نظر من هم ساده هستند و هم کارآمد را برایتان انتخاب کردم تا شاید من هم در این شرایط سخت کمی به دردتان خورده باشم. امیدوارم که خوشتان بیاید و از آن استفاده کنید

1-     در خودتان تغییر ایجاد کنید: حالا زمان آن رسیده است که ناراحتی خود را تمام کنید. لطفا پس از تمام شدن رابطه تان مانند آدم های افسرده کل هفته ی خود را با پیژامه روی مبل نگذرانید. باکمی عشق،زمان و هیجان بیشتر به ظاهرتان میتوانید همه چیز را به سرعت تغییر دهید. برای مثال چتری بگزارید!!!! اگر این مدل مو را دوست نداشتید آن را دوباره عوض کنید و اینگونه به شور و نشاط سابقتان برسید.

2-     بازنویسی: این تکنیک کوچولو یعنی رفتن به جاهایی که با او خاطرات و لحظات مهمی را گذراندید و خلق کردن خاطرات خیلی خیلی بهتری با دوستان خود. این کار یک روزه انجام نمی شود و احتیاج به شجاعت دارد پس یا به سختی تلاش کنید یا در همین شرایطی که هستید باقی بمانید.

3-     فنگ شویی: یک لحظه با خودتان فکر کنید. چرا باید گردنبندی را که او برای شما خریده است را گردنتان کنید یا چرا باید تمام روز به تابلوی نقاشی ای که با یک دیگر برای منزلتان خردید زل بزنید. هم روانشناسان و هم متخصصان فنگ شویی معتقد هستند که باید تمام چیزهایی را که برای شما خاطرات بدی را به یادگار گذاشته است از زندگی خود حذف کنید. با چیزهایی شروع کنید که دیگر از آن ها استفاده نمیکنید مثل جواهرات و بعد تمام چیز هایی که به نوعی شما را آزار میدهد را حذف کنید.

4-     چیزهای جدید: اگر در زندگی شما همه چیز یک شکل است البته منهای او که دیگر نیست، طبیعی است که در زندگیتان یک خلا ایجاد شود. سعی کنید جای خالی او را با فعالیت های جدید پر کنید. ترجیحا فعالیت های اجتماعی و گروهی. مثل انواع و اقسام کلاس ها و کارهای گروهی که همه جا هست

5-     زندگی جدید: شما که قصد ندارید تا آخر عمرتان در چنین وضعیتی بمانید؟؟؟؟ با آدم های جدید آشنا شوید. منظور من از این جمله عجله کردن در کاری یا تصمیم های عجولانه نیست. در اینجا سعی دارم فقط به شما بگویم که با این کار به خود ثابت کنید که او تنها منبع خوشحالی و خوشبختی شما نیست. خوب، بد، زشت؛ شما قرار است چیزهای متفاوتی را تجربه کنید. فراموش نکنید که تفاوت همیشه بد نیست.

6-     فراموشی: شاید عنوان این گزینه کمی تند یا غیر ممکن به نظر برسد ولی اینکه شما بتوانید به صفحه ی شخصی او در فیس بوک راه پیدا کنید و فعالیت های او را ببینید مثل فرستادن کارت دعوت به آن بخش از مغزتان است که کاملا دیوانه است. مثل گذاشتن یک میز کلوچه ی مجانی در یک کمپ جلوگیری از چاقیست، فاجعه اجتناب ناپذیر است. او را به طور کلی از زندگی خود حذف کنید، حداقل تا جایی که خودتان با خودتان به نتیجه برسید.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط