لباسای ضد پرانتزی

لباسای ضد پرانتزی

پرانتز بسته

راه راه ممنوع:

اگر پاهای پرانتزی دارید به هیچ عنوان شلوار راه راه عمودی نپوشید (اگر خواستید بپوشید حتما باید بلند و گشاد باشد). این راه راه ها علاوه بر این که پاهای شما را لاغرتر نشان میدهند، بلکه باعث میشوند که پاهای پرانتزی شما بیشتر به چشم آید.

دامن را کشف کنید:

بهترین گزینه برای شمایی که پاهای پرانتزی دارید، دامن است. دامن حالت پاهای شما را نشان نمی دهد. فقط نکته ی کوچیکی اینجا وجود داره اینه: که هر چقدر دامنتان بلند تر باشه بهتره. دامن های کوتاه حتی تا روی زانو هم راز شما را بر ملا میکنه.

از جمله ترفندهایی که کمکتون میکنه اینه که از دامن های خیلی شق و رق استفاده نکنید. دامن هر چه راحت تر و به قول معروف لخت تر باشه برای شما بهتره.

یک رنگ باشید:

تجربه ی طراحان مد نشان داده که هر چقدر دامن شما ساده تر باشه بهتره. چراکه توجه کمتری را به سمت پاهای شما جلب میکنه.

چه کفشی بپوشم؟

بهترین گزینه پاشنه ی متوسط است. نه خیلی بلند نه خیلی کوتاه. پاشنه های خیلی بلند به پاهایتان خیلی خیلی فشار می یارند. علاوه بر اون پاهاتون را کشیده تر نشون میده که همین قضیه پرانتزی بودن اون را بیشتر در معرض دید قرار میده.

برای مد دوستا:

کسایی هم هستند که نمیتونن از شلوار های خیلی تنگ دل بکنند و به هر قیمتی که شده دوست دارند شلوار اسکینی بپوشند. پیشنهاد ما به شما اینکه حداقل از شلوار های روشن استفاده کنید. شلوار های تیره شما را لاغتر نشون میده و اوضاع را بدتر میکنه اما شلوارای روشن به مراتب بهتره.

سندباد شوید:

شلورای سندبادی دوباره روی مد اومده و هر چقدر که ما به خانم های چاق پیشنهاد میکنیم از این شلوارا استفاده نکنند به خانم های لاغر و بلند پیشنهاد میکنیم این شلوارا رو بپوشند. به خصوص اگه پرانتزی باشند.

راه حل نهایی:

رو بالا تنه زوم کنید:

هر چقدر که نگاه ها را از پاهایتان به سمت بالا تغییر دهید، برای شما بهتر است.برای این کار میتونید از بلوز های طرح داراستفاده کنید. یا از گردنبند و گوشواره ی زرق و برق دار استفاده کنید.

 

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط