با کارت دعوت جالب مهمونا را به جشنتون جذب کنید

با کارت دعوت جالب مهمونا را به جشنتون جذب کنید

کارت دعوت مثل آهنرباست

دعوت نامه ی تولد شما اولین چیزیه که مهمون شما از تولد متوجه خواهد شد و اهمیت آن به اندازه ی خود برنامه های تولد که باعث جذاب شدنش میشه. دوست دارید که یک تولد رسمی بگیرید یا ترجیح میدید دوستا و خانواده خیلی صمیمی دور همدیگه جمع بشن؟

کارت دعوت شما حتی میتونه توی نحوه ی لباس پوشیدن مهمونا تاثیر بگذاره. انتخاب کارت دعوت با توجه به تمی که برای تولد در نظر دارید خیلی ایده ی خوبیه. مخصوصا توی تولد بچه ها.شما با یک کارت دعوت خوب میتونید به مهموناتون این اجازه را بدید که از قبل راجع به جزئیات مهمونی اطلاعاتی داشته باشند.

یکی از گزینه هایی که میتونید توی کارت دعوت ازش استفاده کنید، عکسه. مثلا برای تولد 16 سالگی دخترتون از عکس کودکی هاش استفاده کنید تا به مهمونا نشون بدید که توی این سال ها چقدر بزرگ شده و چقدر این جشن تولد برای شما مهمه. از عکس توی کارت دعوت توی خیلی جاها استفاده میشه اما نکته ی مهمی که باید بهش توجه کنید سایز عکس هاست. کارت با کارت فرق داره و با توجه به این فرق شما باید عکس مناسب با سایز مناسب را انتخاب کنید. عکس های از نزدیک برای کارت دعوت مناسب ترند.توی عکس ها سعی کنید از لباس و محیطی استفاده کنید که با هر رنگ کارت دعوت یا هر تمی هماهنگی داشته باشد و پیشنهاد نهایی من به شما اینه که حتما قبل از سفارش کارت دعوت از درست بودن اون مطمئن بشید.

یک کا خلاقانه ی دیگه ای که میتونید با کارت دعوت هاتون انجام بدید اینه که از اونا به عنوان سرگرمی ای برای خود تولد استفاده کنید. مثلا اون را جزو یکی از بازی ها قرار بدید. مثلا درست کردن هر کارت دعوت به صورت یک تکه پازل یا کارت دعوت هایی به صورت ماسک که بتونند توی خود تولد ازش استفاده کنند.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط