چهره ای منحصر به فرد با لبخندی زیبا

چهره ای منحصر به فرد با لبخندی زیبا

لبخند

لبخندی زیبا، چهره ای زیباتر

بی تردید لبخندی زیبا، شما را زیباتر نشان می دهد. اما برای داشتن چنین لبخندی باید دندان هایی منظم و خوش رنگ داشته باشید. لبخند زیبای شما، به غیر از حس اعتماد به نفس می تواند، علاقه شما نسبت به دیگران را به خوبی به نمایش بگذارد. پس اگر لبخند زیباتری می خواهید و دوست دارید لبخندتان به طور کامل گویای عشق درونتان باشد، نکته های زیر را به خوبی انجام بدهید.

در هنگام لبخند دو ردیف جلویی دندانهای شما نمایان می شوند. پس علاوه بر چهره زیبا، دندان ها و لثه های شما نیز بایستی سالم و مرتب باشند و زمانی لبخند زیبایی خواهید داشت که فاصله بین دندان های شما مرتب و یکدست باشد. پس بهتراست که با یک متخصص ارتودنسی مشورت بکنید تا برای یکدستی و هماهنگی بین دندان های شما، کارهای لازم را انجام بدهد. در ضمن متخصصان زیبایی هم برای زیبایی بخشیدن به لبخند شما طرح هایی دارند، مثل چال صورت، خط لبخند و حتی تزریق در گونه و لب های شما؛ اما فراموش نکنید که زمان، درانتخاب و میزان درمان و اصلاح دندانها و لبخندتان بسیار مهم است. ازپزشک خود بخواهید با توجه به زمانی که دراختیار دارید دندان ها و لبخند شما را اصلاح بکند ولی بایستی بدانید نوشیدنی های رنگی و کشیدن سیگار در تغییر رنگ دندان و کامپوزیت ( مواد پر کننده دندان ) تأثیر می گذارند. بنابراین اگردندان های شما دچار تغییر رنگ شد، به سرعت آن را جرم گیری یا دوباره ترمیم بکنید. دندان های تیره و بد رنگ پس از جرم گیری و بیلیچینگ ( سفید کردن ) زیباتر می شوند. ولی ترمیم رنگ دندان با توجه به رنگ اصلی دندان و رنگ چهره شما انجام می شود.

 برای پر کردن فضای خالی بین دندان ها بایستی از کامپوزیت یا لامینت استفاده کرد. البته اگر زمان کافی داشته باشید ارتودنسی بهترین راهکاراست.  

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط