زیبایی و جلوه خاص برای موهای شما در تنهاشب خاص زندگیتان

زیبایی و جلوه خاص برای موهای شما در تنهاشب خاص زندگیتان

مدل موی عروس

چند نکته کلیدی برای آرایش موی عروس

 عروس باید زیباترین باشد چون همه نگاهها به سوی اوست. یکی از مهم ترین مواردی که در زیبایی عروس تأثیرگذار است، آرایش موهایش است. ما به سهم خود شما در تصمیم گیری برای انتخاب مدلی مناسب برای موهایتان دراین روز پرشکوه یاری می کنیم.

هماهنگی ایجاد کنید

مدل موهای عروس باید با سبک لباس اوهماهنگی داشته باشد. برای لباسی شیک و امروزی و یا لباسی با برش ساده، می توانید موهای خود را به صورت صاف و لغزنده روی شانه های خود بریزید. برای لباسی به سبک محلی ویا لباسهای بالا تنه بلند می توانید موهای خود را فر کنید و لا به لای آنها گلهای کوچک کار بگذارید و یا آن را به شکل ساده پشت سرخود جمع کنید. مدل موهای جمع، مناسب لباس عروس های بسیار رسمی و مجلل است.

از زیورآلات مخصوص مو استفاده کنید

در صورت داشتن زیورآلاتی برای مو، دقت کنید که آنها را به شکلی زیبا روی موهای خود جای دهید. اگر موهای شما صاف و نرم است شانه های دندانه درشت روی موهایتان می لغزد و شل می شود. از مغازه دار بخواهید به جای آن شانه ای با  دندانه ریزتر بدهد. زیورآلات دندانه درشت مناسب موهای موج دار و فر است، شما می توانید از گیره سر، کلیپس و شانه های مخصوص موهای خود استفاده کنید.

برق خاصی به موهای خود بدهید

یکی از نکات مهم درباره موی عروس، درخشش آن است. موهای صاف به طور طبیعی براق و درخشنده به نظرمی رسند. برای موهای موج دار و فر که بیشتر مستعد به هم ریختگی و شکنندگی هستند، قبل از آرایش، از نرم کننده ها و مرطوب کننده ها استفاده کنید و برای درخشان کردن آن نیز از سرم براق کننده استفاده کنید.

قد موهایتان را فراموش نکنید

واضح است که مدل موی شما تحت تأثیر اندازه موی شماست. با این حال می توانید موهایتان را به سبک های مختلفی آرایش کنید. در صورتی که قد موهای شما کوتاه باشد، مدل های جذاب و خیره کننده ای برای این نوع موها وجود دارد. اگر عروس، کم سن وسال باشد کلیپسهای کوچک و زیبا شیرینی خاصی به ظاهر او می بخشد. شما می توانید جلوی موهای خود را با ژل مو به طرف پایین صاف کنید وسپس یک یا دو عدد کلیپس کوچک را در جاهای خاصی روی سر جای دهید و بعد پشت موهای خود را درهم برهم کنید تا تضاد زیبایی بین جلو و پشت موهایتان ایجاد شود. استفاده از یک تل زیبای دندانه ریز نیز جلوه ی شیک و جذابی به عروس مو کوتاه می دهد.

 در صورتی که موهای شما بلند است و می خواهید آنرا بالا جمع کنید و یا در صورتی که موهایتان مستعد تاب خوردن و تغییر حالت است می توانید از مدل های متنوع جمع  یا باز استفاده کنید.

به هر حال از هر نوع زیورآلاتی که برای موی خود استفاده می کنید، دقت کنید که با طرح و مدل کلی لباس عروسی و مجلستان هماهنگی داشته باشد.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط