چند فوت کوزه گری در آرایش

چند فوت کوزه گری در آرایش

نکته های آرایشی

چند نکته مهم آرایشی 

- اگر جشن  شما در فضای باز و روشنی مثل باغ برگزار می شود، رنگ زغالی، لاجوردی و یا قهوه ای مایل به قرمز بهترین انتخاب برای خط زیر چشم هستند، سیاه یا قهوه ای شاید کمی خشک به نظر بیاید.

- اگر پوست روشنی دارید از سایه سفید برای خط ابرو استفاده کنید، بسته به رنگ چهره می توانید از رنگ های گرم تر مثل رنگ هلویی به عنوان سایه استفاده کنید.

- اگر فاصله بین چشمان شما زیاد است، از آرایش غلیظ و تیره استفاده کنید و اگر فاصله چشمان شما کم است، آرایش ملایم و روشن بکار ببرید.

- برای مشخص کردن مرز ابرو، از مداد همرنگ ابرو استفاده کنید.

- اگر چشم ها خسته و قرمز به نظر می رسد، از قطره چشم استفاده کنید.

- برای گردن و زیرگردن از پودر برنزه به اندازه استفاده کنید. این کار موجب درخشندگی پوست شما می شود.

- از رژ لبی استفاده کنید که کمی روشن باشد، استفاده از رژ لب قهوه ای موجب کم جلوه نشان دادن شما در عکس می شود، به ویژه زمانی که لباستان هم سفید باشد. اگر از رژ لب های تیره استفاده می کنید، حتما روی آن کمی صورتی روشن بزنید.

- دندانهایتان را سفید کنید. شما می توانید نرم ترین لب ها و زیبا ترین رژلبها  را داشته باشید، ولی اگر دندان های سفیدی نداشته باشید نمی توانید لبخند زیبایی داشته باشید!

- از رژ گونه ای كه مناسب آرايش صورت شماست، استفاده كنيد. هر چه رژگونه شما تيره تر باشد مصنوعی تر به نظر خواهد رسيد. رژگونه را نبايد با چيز ديگری تركيب كنيد. رژ گونه پس از اتمام آرايش و در آخرين مرحله انجام می شود و به صورت شما هارمونی و نظم می بخشد. با رژگونه میتوانید صورت خود را حالت ببخشید.


 

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط