با ادب و نزاکت از نامزدمان حلقه دلخواهمان را بخواهیم

با ادب و نزاکت از نامزدمان حلقه دلخواهمان را بخواهیم

انتخاب حلقه نامزدی

قابل توجه خانم ها

چطوری با ادب و نزاکت به نامزدتان بفهمانید که چه حلقه نامزدی را بیشتر دوست دارید.

حلقه نامزدی برای همه ما خیلی مهم است ، چون اولین باری است که حلقه عشق خود را که نشان از او دارد در دست خود داریم و میخواهیم بقیه عمرمان را با حضور آن در دستمان ،بگذرانیم ، ولی شما نمی خواهید مستقیم به همسرتان بگین که چه حلقه ای دوس دارید، میتوانید از روش های زیر برای نشان دادن  مدل حلقه مورد علاقه تان استفاده کنید.

اول اینکه بدانید مردان موجودات کاملا بصری هستند پس اگر بخواهید حلقه را برایشان به صورت غیر مستقیم به تصویر بکشید مطمئنا به نتیجه نخواهید رسید. اگر بگویید حلقه فلان شخص یا بازیگر به این شکل و با این نوع الماس یا نگین مزین بود در ذهنشان نمیماند. باید حتما حلقه را نشانشان دهید. هیچوقت عکس حلقه را ایمیل نکنید. بهترین راه این است که اگر عکس حلقه مورد نظر شما بر روی مجله ای یا روزنامه ای بود آن را با خود به همراه داشته و نشانش دهید.

میتوانید به یک شخص مورد اعتماد که بینتان هست بگویید که چه حلقه ای دوس دارید و او به صورت غیر مستقیم و اینکه میداند شما چه سلیقه ای دارید مدل حلقه را به او نشان دهد.

بهترین و مناسبترین روش که ما هم پیشنهاد میکنیم ویترین مغازه هاست!! به همین سادگی. زمانی که همراه هم در گشت و گذار در فروشگاه ها هستین به پشت یک ویترین روید و مدل حلقه تان را به او نشان دهید و مطمئن باشین که برای همیشه در ذهن مرد زندگی شما باقی میماند.

یک پیشنهاد جالب هم داریم .. اگر صاحب ذوق هستید خودتان طراحی حلقه تان را برعهده بگیرید و آن را سفارش دهید..ماندگارترین چیزی است که همیشه جلوی چشمان شماست.

عاعتاعت

عاعل

 

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط