آیین گشایش جشنواره هنرهای تجسمی

آیین گشایش جشنواره هنرهای تجسمی

هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی

آیین گشایش هفتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر سه شنبه 14 بهمن با حضور جمعی از مسئولان هنری کشور، اعضای انجمن هنرهای تجسمی و اهالی هنر و رسانه در مؤسسه فرهنگی هنری صبا برگزار شد.

مجتبی آقایی دبیر هفتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در این مراسم اظهار داشت: 1100 اثر از 800 هنرمند در این نمایشگاه و در چند نقطه به نمایش گذاشته شده است که بخش اصلی آن در مؤسسه فرهنگی هنری صبا بوده و همزمان با افتتاح این بخش، منتخب آثار گنجینه انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، حوزه هنری و بنیاد شهید و امور ایثارگران در موزه هنرهای معاصر فلسطین در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه یکشنبه هفته جاری کمپین هنرمندان با عنوان پیامبر مهربانی آغاز به کار می‌کند، ادامه داد:حاصل آثاری که در معرض دید عموم قرار گرفته است در قالب 9 جلد کتاب نفیس در رشته‌های هنری منتشر می‌شود که این کتاب‌ها کارنامه فاخری از هنرهای تجسمی خواهد بود.

tfgf

yghg

ggf

yghg

ggh

ghg

 

بریدن کیک هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی با تصویر پوستر این جشنواره و بازدید از آثار نمایشگاه در مؤسسه فرهنگی هنری صبا از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

ghhg

به گزارش روابط عمومی هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر،‌ مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره تجسمی فجر که شامگاه سه‌شنبه 12اسفندماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌معاون امور هنری و مدیر مرکز هنرهای تجسمی و هنرمندان تجسمی کشور در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم با اهدای تندیس طوبای زرین و لوح زرین با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون امور هنری و مدیر کل هنرهای تجسمی از عباس اخوین، علی‌اکبر صادقی، ملک‌ دادیار گروسیان، غلامعلی لطیفی، مهدی حسینی، اردشیر مجرد تاکستانی، پرویز کلانتری، مریم سالور،‌سیف‌الله صمدیان، قباد شیوا به مفاهر هنرهای تجسمی بودند تجلیل شد.

همچنین از انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، شهرداری تهران، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا، سازمان زیباسازی شهر تهران، خبرگزاری هنر ایران، دوسالانه نقاشی دامون‌فر، موسسه فرهنگی، پژوهشی چاپ و نشر نظر، رضا لواسانی(هنرمند مجسمه ساز)، رسول جلیلی(سرامیست)، امیرعلی جوادیان(عکاس)و بیژن صیفوری(طراح گرافیک)، معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل فعالیت‌های موثر در حوزه هنرهای تجسمی نیز قدردانی شد.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط