با این روشها ،با سادترین آرایش بهترین شوید

با این روشها ،با سادترین آرایش بهترین شوید

آرایش ساده

آرایش کردن با روش های ساده

زنان همیشه دوست دارند که آرایش بی نقصی داشته باشند و همیشه بهترین و زیباترین باشند ، آن ها اغلب زمان زیادی را برای آرایش کردن سپری می کنند . با روشی ساده می توان بهترین آرایش را داشت . آرایش خود را با مرطوب کردن صورت و لب ها آغاز کنید صورتی صاف تر و نرم تر و طبیعی خواهید داشت

روش های ساده برای زیباترین و بهترین آرایش

دستورالعمل

 1-  سایه ای روشن تر از پوستتان انتخاب کنید و در زیر چشم و مکان هایی که لکه وجود دارد به کار ببرید تا لکه ها محو شوند.

برای زدن پودر به صورتتان از نوک انگشتان یا برس مخصوص پودر روی تمامی قسمت های پوست صورت استفاده کنید. 2-

3- لبخند بزنید و مقداری از رژ گونه را با حرکت دست بر روی گونه به سمت بالا و پایین بکشید ، رژ گونه باید روی برجستگی گونه و زیر عنبیه چشم  کشیده شود.

4- روی پلکتان با برس مخصوص سایه ، سایه ای متناسب با رنگ لباس و آرایشتان بزنید . در صورت تمایل ، با مداد چشم یا خط چشم مایع ، در بالای مژه ها خط چشم بکشید . فضای خالی میان ابروها را با مداد پر کنید.

5- مژه های خود را با فر مژه به آرامی فر بزنید ، سپس با ریمل دلخواهتان مژه های خود را ریمل بزنید ، برای جلوگیری از جمع شدن و ضخیم شدن مژه ریمل را در دو مرحله بزنید.

6- آخرین مرحله آرایش : ایتدا خط لب بزنید و سپس رژ لبی براق بزنید ، رژ لبی را انتخاب کنید که پوست شما را زیباتر و جوان تر نشان دهد . رژ لب را از وسط لب به کناره های لب بزنید.

دیدگاه

    اینکه همه میدونن چطوری ارایش کنن مثلا کیو دیدین موقع رژگونه زدن اخم کنه ؟این ی ارایش مبتدی و خیلی خیلی ساده بود هر کسی هم بلد بود😒

    پاسخ
*


* ارسال

مقالات مرتبط