خوب یا بد

خوب یا بد

شکم تو آفساید مردان و اختلاف نظر

حتما شما هم تا حالا واژه هایی مثل شیکمو و شیکم تو آفساید رو شنیدید که اکثرا در مورد آقایون بکار میبریم.

البته زمانی بود و آقایانی بودند که به شکمشان می‌نازیدند شاید هنوز هم باشند مردانی که شکم بزرگ را نشانی از مردی و مردانگی می‌دانند اما باید خدمت این آقایان محترم عرض کنیم شکم بزرگ داشتن یعنی سکته‌ی قلبی، یعنی سکته‌ی مغزی، یعنی مشکلات جنسی، یعنی دیابت و یعنی دور از جانتان مرگ زودهنگام. پس اجازه ندهید شکم برجسته سلامتی‌تان را به خطر بیندازد.

بسیاری از مردم و  برخی از خانم ها، پشت سر مردانی که پس از ازدواج چاق می شوند و داشتن شکمی برجسته  یکی از ویژگی های جدا نشدنی آنها به حساب می آید، صفحه می گذارند و این اتفاق را به پای شلختگی و بی توجهی مردان نسبت به خودشان و حتی همسران شان می گذارند. حتی برخی شرایط را گل آلود تر می کنند و نظر می دهند حالا که مردان «خرشان از پل گذشته»، دیگر به خودشان نمی رسند.و مثل گذشته، اتو کشیده و مرتب نیستند.  دیگر از آن بوهای خوب پیش از ازدواج هیچ نشانه ای باقی نمانده است و مردان متاهل تبدیل به افرادی بی توجه، چاق و شکم گنده شده اند.

البته بعضی ها هم اعتقاد دارند که شاید به این آقایون اینقدر خوش میگذره و میسازه که چاق میشوند! چاق شدن مردان حاصل رنج و تلاش و زحمت یک تنه خودشان نیست، بلکه در اصل حاصل همراهی است که با همسر محترم دارند. یعنی بانوی جوانی که پا به خانه همسر خود گذاشته است، از طریق طبخ غذاهای خوشمزه،محبت خود را  ابراز می کند.

لبلبل

  بدن انسان پس از ازدواج و البته افزایش سن، با نوعی تعادل در ترشح هورمون ها مواجه می شود و همین موضوع باعث جذب بیشتر چربی در بدن می شود.

دلیل دیگر چاق شدن مردان پس از ازدواج، کمبود وقت برای پرداختن به کارهای شخصی و رفتن به سالن های ورزشی است.

داشتن تغذیه ای سالم و برای ورزش، پیاده روی و دویدن وقت گذاشتن و نسبت به سلامت اندام خود بی تفاوت نبودن،ورزش های چربی سوز از قبیل پیاده روی تند و ایروبیک برای ساخت استخوان محکم،  و ورزش های استقامتی و قدرتی مانند وزنه برداری و بالارفتن از پله میتواند کمک به حل مشکل شکمو ! بودن شما کند.

لبلب

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط