11 پیشنهاد برای خرید گل عروسی

 11 پیشنهاد برای خرید گل عروسی

گل ارایی

11 پیشنهاد در خرید دسته گل عروسی !

شما برای خرید دسته گل عروسی نیاز به اطلاعاتی دارید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید .در غیر این صورت ممکن است دچار اشتباهاتی شوید. ما در اینجا به چند مورد آن می پردازیم :

پیشنهاد شماره یک: دورنمایی کلی از فضای عروسیتان در ذهن داشته باشید:

تمام تزیینات به کار گرفته شده در مراسم عروسی باید با یکدیگرهماهنگی داشته باشند. بیشترین توجه زوج ها معمولا به تزیینات وسط میزها و چیدمان میزهاست.در حالی که داشتن تصوری کلی از نمای سالن عروسی و میهمانان اهمیت زیادی دارد. برای مثال،ممکن است زوج ها مبلغ زیادی را برای مکانی با نمای رو به اقیانوس و مناظر زیبا بپردازند در حالیکه با سفارش تزیینات بلند در وسط میزها مانعی برای دید میهمانان ایجاد کنند.

پیشنهاد شماره دو: گل فروش می تواند ایده های خوبی به شما بدهد:

خواسته های خود را بیان کنید. برای این کار تعداد زیادی عکس به همراه داشته باشید این کار به شما در رساندن این مطلب که چه چیزی دوست دارید، کمک زیادی می کند. با این حال انعطاف پذیرنیز باشید و با گزینه های جایگزین کنار بیایید و به گلفروش اجازه بدهید تجربیات و دانسته های خود را در اختیارتان بگذارد تا در نهایت یک انتخاب بی نظیر داشته باشید!

پیشنهاد شماره سه: کمی خلاق باشید:

بعد ازمراسم عقد می توان گلهایی که در مسیر عروس و داماد به محل برگزاری عقد و یا در کنار جایگاه عقد قرار می گیرند را به کنار میزها انتقال داد. مراسم عقد تنها نیم ساعت طول می کشد و از آن همه گل می توان به راحتی برای تزیین سالن پذیرایی میهمانان استفاده کرد.

پیشنهاد شماره چهار: کمی دست و دلباز باشید:

گلهایی مانند ارکیده و گل صد تومانی از جمله گرانترین گلها محسوب می شوند ولی با این حال فضای بیشتری را پر می کنند و می توانند تأثیرگذارباشند. یک شاخه گل ارکیده می تواند جذاب تر از یک دسته گل رزباشد.

 

پیشنهاد شماره پنج : از رنگهای متنوع و هماهنگ استفاده کنید:

خیلی از عروس خانم ها اصرار دارند که گلهای ساقدوشها را با رنگ لباس هایشان هماهنگ کنند و این همیشه ترکیب زیبایی از آب در نمی آید. ساقدوش هایی با لباس بنفش کم رنگ  به همراه گلهایی به رنگ بنفش، بسیار خسته کننده خواهد بود. برای مثال گل هایی به رنگ سبز روشن با لباسی به رنگ بنفش کم رنگ جلوه ای خاص خواهد داشت.

پیشنهاد شماره شش: گل های معطر، همیشه مناسب نیست:

انتخاب گلهای معطر برای تزیین وسط میزها درنگاه اول شاعرانه به نظر می رسد اما اگر میهمانان شما به بو حساس باشند این گلها می توانند آنها را از کوره به درکنند. اگر می خواهید از چنین گلهایی استفاده کنید بهتر است که آنها را فقط در دسته گل خود ویا در تزیینات جایگاه برگزاری مراسم عقد به کار ببرید.

پیشنهاد شماره هفت: از گلهایتان مراقبت کنید:

بعضی از گلها عمر کوتاه تری نسبت به گلهای دیگر دارند وبعد چیده شدن باید حتماً در آب قرار بگیرند تا بتوانند عمر طولانی تری داشته باشند. به طورمثال چرخه حیاتی گل هیدرآنژا (hydrangea) درخارج ازآب و در آب وهوای معتدل حدود سه ساعت است و اگر شما تمام مدت را در فضای بیرون صرف عکس گرفتن کنید، این گل تا آخر مراسم دوام نمی آورد.

پیشنهاد شماره هشت: حتماً مبلغ جداگانه ای را برای گل کنار بگذارید:

گل، جزء مهمی از مراسم عروسی ست و شاید بتوان گفت اهمیتی نزدیک به آرایش عروس دارد. بنابراین بهتر است از همان ابتدای کار بودجه ی جداگانه ای را به آن اختصاص دهید.

پیشنهاد شماره نه: گل آرایی مراسم خود را به یک کارشناس بسپارید:

عروس خانم هایی که می خواهند بیشتر کارهای مربوط به گل آرایی را خود به عهده بگیرند ممکن است نتوانند به نحو مطلوبی از پس آن بربیایند یا کارشان ناتمام بماند پس بهتر است از همان ابتدا کار را به کاردان بسپارید.

پیشنهاد شماره ده: دسته گل بزرگ همیشه زیبا نیست:

عروس خانم ها معمولا فکر می کنند که دسته گل هرچه بزرگتر باشد، بهتر است. دسته گل بزرگ می تواند زیبایی لباس شما را پنهان کند. در ضمن، وزن آن نیز می تواند مشکل دیگری باشد!

پیشنهاد شماره یازده: رومیزی فراموش نشود:

رومیزی و یا هر چیز دیگری که در زیر تزیینات وسط میز قرار می گیرد به اندازه ی خود تزیینات اهمیت دارد. رومیزی، نه تنها مکمل نمای کلی تزیینات است بلکه حسن ختام آن نیز محسوب می شود. تزیینات میز با یک رومیزی زیبا، جلوه ای خاص پیدا می کند و باعث درخشش بیشتر گلهای میز می شود.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط