طالع بینی بهمن ماه 1394-2016

طالع بینی بهمن ماه 1394-2016

فال ماهانه بهمن، این ماه بر شما چه خواهد گذشت

طالع بینی بهمن ماه 1394-2016.فال و طالع بینی یکی از شیوه‌هایی ست که انسان‌ها به‌وسیله‌ آن از رویدادهای آینده‌ی خود آگاه می شوند و تاثیر مثبت در زندگی دارد.

فال فروردین

 بهمن ماه 1394 برای فروردینی ها پر از ماجراجویی است. چون به دنبال چیزی خاص هستید، به انجام رساندن برنامه هایتان کمی سخت خواهد شد. در رابطه عاطفی تان با جنبه ی دیگری مواجه خواهید شد که کمک تان می کند دید و نظرتان نسبت به همه چیز بهتر و مثبت تر شود. همه ی اینها را با کسی که دوستش دارید تجربه خواهید کرد.

در بهمن ماه 1394 از نظر شغلی موفقیتی که دنبالش بودید را بدست می آورید و نتیجه ی کارهایتان بسیار رضایت بخش خواهد بود و مورد احترامِ زیادی قرار خواهید گرفت.
درآمد بیشترتان بستگی به تلاش و تصمیم هایی دارد که طی دو هفته آینده خواهید گرفت.

***

 

فال اردیبهشت

در بهمن ماه 1394 نقطه ی عطف همه ی موفقیت های شما، رابطه ی عاطفی تان خواهد بود. باید از هر موقعیتی که موجب ایجاد تنش در زندگی عاطفی تان می شود دوری کنید.

در این ماه رضایتمندی شما در کارتان از طریق درس و مسافرت محقق می شود. ولی ممکن است با استرس و اضطراب همراه باشد. 
اگر در کار گروهی و همکاری با دیگران تلاش کنید، موفقیت و در آمدِ بیشتری حاصل می کنید.

***

 

فال خرداد

در بهمن ماه 1394 شانس ها و فرصت هایی که در امور عاطفی تان بوجود می آید، لحظات شاد و رضایت مندی را برایتان به ارمغان می آورد. در این ماه نیاز شما به وجود عشق در زندگی تان بیشتر نمایان می شود که این موضوع در زندگی عاطفی تان تغییرات چشمگیری بوجود می آورد.

بهمن ماه برای متولدین خرداد از نظر شغلی، ماهی بسیار شلوغ و پر استرس خواهد بود. ولی خبر خوب اینکه خود شما سرشار از انرژی و انگیزه هستید. ولی خودتان را برای مواجه شدن با مسئله ای بزرگ در حرفه تان آماده کنید.

***


فال تیر

در بهمن ماه 1394 رابطه تان تحت تاثیر افکار و رفتار های شما قرار خواهد گرفت. همین مسئله باعث سرباز کردن مشکلات قدیمی می شود. ولی با تبادل نظر و عقیده ها و البته داشتن انعطاف می توانید تا سرحد مقصود برسید.

در شغل و حرفه تان جو بسیار آرام تر، راحت تر و امور آسان تر می شود. چندین فرصت و موقعیت جلوی راه تان قرار می گیرد که تغییرات مثبتی برای تان به همراه دارد. اگر سعی کنید با همکاران تان راحت تر باشید و همکاری تان را بیشتر کنید، خیلی راحت تر پول بدست خواهید آورد.

***

 

فال مرداد

در بهمن ماه شما سرشار از حس رمانتیک و عاشقانه هستید. در زندگی عاطفی تان عشق حرف اول را می زند. اگر قایق تان را با دقت انتخاب کنید، می توانید با شجاعت تمام از دریاها عبور کرده و زندگی تان را بسازید.
اگر صاحب بچه هستید، این ماه خیلی مواظب آنها باشید.
در این ماه کمی مواظب امور شغلی و حرفه ای تان باشید. شاید مجبور شوید در بعضی کارها کمی عقب بروید و منتظر بمانید. پس صبور باشید تا بتوانید بعد از گذشتن از موانع از مزایایش لذت ببرید.

***

 

فال شهریور

در بهمن ماه منتظر سوپرایز ها و غافلگیری های خوشایند در زندگی عاطفی و امور احساسی تان باشید. ماه ها بود که منتظر همچین چیزی بودید که در این ماه به آنچه در ذهن داشتید می رسید.
در شغل و حرفه تان نیز در بهمن ماه استعدادتان شکوفا می شود. حس خوبی که بخاطر سوپرایز ها و مسائل پیش بینی نشده به شما دست می دهد، تاثیر بسیار مثبتی در شغل تان نیز دارد.
تا آخر ماه برنامه یک مسافرت، جابجایی و یا گردشگری را خواهید چید.

***

 

فال مهر


در بهمن ماه زندگی عاطفی و روابط احساسی تان دچار پیچیدگی می شود که ممکن است مدت ها ادامه پیدا کند. ولی با مسافرت و انجام کارهایی که نزدیک ترتان بکند در نهایت طوفان می گذرد.
برخلاف زندگی عاطفی تان در بهمن ماه از نظر مالی و کاری در بهترین موقعیت تان قرار می گیرید و پول زیادی را به دست می آورید که جبران 11 ماه در سال را می کند.
در کنار درآمد زیاد کمی مسائل هست که باید به آنها رسیدگی و حل کنید.

***

 

فال آبان

در بهمن ماه 1394 احساس عاشقانه و انرژی تان بحدی زیاد است که به زندگی تان رنگ دیگری می دهد و این تمایل که از اول همه چیز را شروع کنید را خواهید داشت. اگر در مسیر درست قدم بگذارید و تصمیم های درستی بگیرید، زندگیِ هیجان انگیز و هدفمندی را در پیش رو خواهید داشت.
در مورد کارتان اگر به دنبال موفقیت هستید، باید همه ی کارها و تصمیماتتان با برنامه ریزی، منطقی و روشن باشد. این ماه منتظر یک پول بزرگ یا یک فرصت بسیار بسیار عالی باشید.

***

 

فال آذر

در بهمن ماه رابطه ی عاطفی برای تان بسیار مهم خواهد بود و همین موضوع کمک میکند تا در هماهنگی کامل با هم قرار بگیرید.
ممکن است با مسائل ناخوشایندی در زمینه مالی یا اجتماعی مواجه شوید که برخورد با آنها کمی تشویش ایجاد می کند و نا امیدی با خود می آورد. فقط با صبر و تصمیم گیری درست است که می توانید به مسائل فائق آیید.
در زمینه کاری در بهمن ماه قول پیشرفت و موفقیت بزرگی را به شما می دهیم. فکر یک کار جدید در سر دارید و یا شایدم قصد خرید و فروش وسیله ای را دارید، هرچه که هست با انتخاب راه مناسب درآمدتان افزایش می یابد.

***

 

فال دی

بهمن ماه امسال خیلی ماه عاشقانه و احساسی ای برای شما نیست. به نظر می رسد اولویت های دیگری در زندگی دارید. اگر هم در امور عاطفی تان قدمی بردارید، مسائل به آن صورتی که دوست دارید پیش نخواهد رفت.

باید این را در ذهن داشته باشید که همیشه زندگی آنطور که ما می خواهیم جلو نمیرود. ولی جای نگرانی نیست چون اواخر بهمن ماه همه چیز به حالت اول برمی گردد و زندگی روی خوبش را به شما نشان می دهد.

دو دهه اول بهمن ماه از نظر مالی و شغلی موفقیت از آنِ شماست. تلاش زیادی در این ماه می کنید و حرفه تان برایتان اولویتِ زیادی خواهد داشت.

***

 

فال بهمن

بهترین کاری که در بهمن ماه 1394 می توانید انجام دهید این است که فکر و خیالات واهی را کنار بگذارید، هر چه که پیش می آید را پذیرا باشید و منتظر رسیدن روزهای بهتر باشید. بهر حال در این ماه بیشتر تمرکز و فعالیت تان در طبیعت گردی و همینطور مسایل کاری و اجتماعی خلاصه می شود تا مسایل شخصی و احساسی.

بودن در اجتماع به شما کمک می کند خلاقیت تان را بیرون بریزید. ولی در عین حال ممکن است به شما صدمه بزند چون شما را به سمت ریسک کردن سوق می دهد.

***

 

فال اسفند

در بهمن ماه در زندگی عاطفی تان کمی محتاط تر رفتار کنید چون ممکن است با مسائل پیش بینی نشده و غیر معمول روبرو شوید و مسایل گذشته دوباره سرباز کنند. کسی نمی داند شاید پای یک عشق قدیمی در میان بیاید.
در کار و حرفه تان، اشتیاق شخصی، روابط اجتماعی، برنامه ریزی و سیاست کاری و فرصت های پیش روی تان همگی دست به دست هم می دهد تا موفق شوید. ولی باید دقت کنید با چه کسی ارتباط بر قرار می کنید. از طرف مقابل تان مطمئن شوید که روراست و صادق است و همه ی شرایط برایتان روشن و واضح باشد.

 

منتظر نظرات و پیشنهادات شما درمورد طالع بینی بهمن ماه 1394-2016 هستیم.

مترجم : پریسا آدرم

منبع : eastrolog

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط