نکات مهم برای خانمها ،در نگهداری از پوست صورت

نکات مهم برای خانمها ،در نگهداری از پوست صورت

4 اشتباه بزرگ، درمراقبت از پوست

4 اشتباه بزرگ، درمراقبت از پوست

خانمها اعتراف میکنند که این چهار اشتباه بزرگ را در مراقبت از پوست خود انجام داده اند

 قبول دارم که در این دوره و زمانه که برنامه ریزی ها فشرده شده و همه به نحوی سرگرم کاری هستند، میانبرهای کوچک  مثل نشستن صورت وقتی سرتان خیلی شلوغ است یا آخر شبها که خیلی خسته هستیدو یا استفاده نکردن از مرطوب کننده و ضد آفتاب هنگامی که واقعا برنامه فشرده ای دارید کار آسان و بسیار خوبی به نظر میرسد ولی به چه قیمت؟

ما از خانم های مختلفی درباره ی مراقبت از پوست و تداخل آن در روش زندگی و مشغله های روزمره ی آنها پرسیدیم و آن ها جواب های جالبی در مورد عادت های خود به ما دادند. در این جا به چهار مورد ازاین اشتباهات که اکثر ما انجام میدهیم اشاره میکنیم. به خاطر داشته باشید که رعایت این نکات کوچک،وقت زیادی نمیبرد:

1 1-کمتر از 4 نفر از 10 نفر (چیزی در حدود 37%) از خانم ها دوست دارند که همه ی کارهای مراقبت از پوست را هم زمان و یک جا انجام دهند. خانم های عزیز مراقبت از پوست احتیاج به زمان و البته یک روتین مشخص دارد. به طور مثال شما هر دو ساعت یکبار باید ضد آفتاب خود را ترمیم کنیدو روزی 2 بار صورت و دست های خود را مرطوب کنید.

2-خانم ها اعتراف کرده اند که بیشترین زمانی که صورت خود را نشسته اند چیزی در حدود 2 روز بوده است. این مقدار دقیقا مساوی 2 روز مسواک نزدن است و مطمئنا در زیبایی و طراوت پوست شما تاثیر زیادی دارد

3-نزدیک به 30% خانم ها قبل از آرایش کردن از مرطوب کننده استفاده نمیکنند. استفاده از مرطوب کننده علاوه بر رساندن رطوبت به پوست شما، باعث درخششش و طراوت پوست شما میشود. همچنین شما بعد از آرایش کردن پوستتان تازه تر به نظر میرسد و دیگر کدر نمیشود.

4-خانم ها شب ها با آرایش میخوابند. این جنایتی که روی پوستتان انجام میدهید باعث میشود که تنها زمان استراحت از پوستتان گرفته شود. با توجه به آلودگی هوا که روی پوستتان باقی میماند پوستتان دچار افزایش اکسیداتیو پوست و در نتیجه کاهش کلاژن میشود. پس شب ها آرایشتان را پاک کنید و اجازه دهید پوستتان تنفس داشته باشد.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط