تعطیلات خانوادگی همراه با کودکتان

تعطیلات خانوادگی همراه با کودکتان

چند پیشنهاد عالی برای یک تعطیلات خانواگی خاطره انگیز و به یاد ماندنی با کودکتان (قسمت دوم)

شما چند نوع فعالیت میشناسید که بتوانید با خیال راحت و بدون هیچ خطری با کودکتان تفریح کنید ؟ ما در اینجا چند کاری که می توانید برای داشتن یک تعطیلات مفرح و شاد انجام دهید رابه شما می گوئیم.

 

1- هنر های خیابانی

street art

کارهای هنری ، مجسمه ها ، وسایل و اشکال ساخته شده در خیابان ها و یا حتی نقاشی های دیواری می تواند موضوع خوبی برای کودکان برای صحبت کردن و تفریح کردن باشد.وقتی در حال قدم زدن هستید یک موضوعی در اطرافتان برای گفتگو پیدا کنید این می تواند بچه ها را به محیط اطراف و کشف کردن طبیعت جذب کند ، بدون اینکه حتی متوجه شوند شما در حال پیاده راه بردن آنها هستید !

 

2- استخر شنا

swim

کودکان تمام بازی هایی که با آب سروکار داشته باشد را دوست دارند.استخری که در نزدیکی شما است را پیدا کنید و چند ساعت تفریح را برای خود و کودکانتان داشته باشد.آنها معمولا قیمت ارزانی دارند.اگر در تابستان در جایی هستید که اطرافتان استخری نیست ، همون اطراف حتماً یک فواره یا چشمه یا جای دیگری وجود خواهد داشت تا بچه ها بتوانند کمی خیس شوند.

 

3- وسیله نقلیه

TRASPORT

وسایلی که تکان می خورند همیشه برای کودکان هیجان آور است.موزه های قطار،اتومبیل و هواپیما معمولا برای پیر و جوان جذاب هستند.بعلاوه می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی هم استفاده کنید و از زاویه ی دیگری به شهر نگاه کنید.

 

4- شهربازی

theme park

مهم نیست که شما چقدرفکر کنید که اینجا یک جای قدیمی باوسایل رنگ و رو رفته است ، بچه ها عاشق شهربازی اند.و البته جای بحثی هم ندارد که شهربازی جاییست که کودکان به آسانی سرگرم می شوند و در عین حال همه چیز تحت کنترل است.تنها مسئله مهم این است که شهر بازی ای انتخاب کنید که مناسب همه ی سن ها باشد .

 

اگر شما پیشنهاد دیگری نیز دارید در قسمت نظرات بگذارید.

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط