بهترین اندازه برای بلندی پاشنه کفش

بهترین اندازه برای بلندی پاشنه کفش

کفش پاشنه بلند خوب است یا بد؟

از راحت بودن و نبودن آن که بگذریم راه رفتن با کفش پاشنه بلند یک چالش تمام عیار است. ولی می دانید بهترین اندازه برای بلندی پاشنه کفش چقدر است ؟

همیشه در همه ی زمان ها کفش پاشنه بلند منتقدان و علاقه مندان خودش را داشته و همیشه این سوال بوده که بین راحتی و مد کدام را باید انتخاب کرد.  در تحقیقی که توسط دکتر متخصص پا Emily Splichal  انجام گرفته جواب این سوال که ارتفاع کفش چه اندازه باید باشد تا هنگام راه رفتن احساس راحتی داشته باشیم، بدست آمده که در ادامه می خوانید.

کفش پاشنه بلند

شما نباید با کفشی که پاشنه اش بلند تر از 7 سانتی متر است راه بروید. اگر پاشنه ی کفش شما بیشتر از 7 سانتی متر باشد راه رفتن برای تان دردناک شده، قدم هایتان کوتاه تر می شود، نمی توانید با سرعت عادی راه بروید و وزن تان به زانوها و کمرتان فشار می آورد.

در مقابل هم اگر کف کفش تان تخت باشد، بخصوص برای کسانی که کف پایشان صاف است، می تواند به همان اندازه به شما آسیب بزند و مضر باشد. حداقل اندازه ای که یک کفش باید داشته باشد، 3 سانتی متر است تا اندامش در بهترین شرایط قرار بگیرد.

پیشنهاد ما این است که هنگام خرید کفش، سراغ کفش هایی بروید که پاشنه اش بین 3 تا 7 سانتی متر باشد. و از کفش هایی که پاشنه اش خیلی بلند و یا خیلی تخت است بپرهیزید.

 

مترجم : پریسا آدرم

منبع : instyle

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط