لباس های آزار دهنده ی فرودگاه

لباس های آزار دهنده ی فرودگاه

تو هواپیما چی نپوشیم

کمربند: بستن کمربند نه تنها برای شما که در ایستگاه بازرسی باید آن را باز کنید و روی میز بگذارید سخت است؛ بلکه برای کسانی که در صف پشت سر شما ایستاده اند تا نوبتشان شود و اصلا دوست ندارند این وضع را ببینند هم سخت است. یک شلوار مناسب که نیازی به بستن کمربند ندارد بپوشید

صندل یا دمپایی: به تمام کسانی فکر کنید که در صف پشت سر شما ایستاده اند و قصد دارند با شما سوار هواپیما شوند. از شما خواهش میکنیم که جوراب پایتان کنید، چون نه تنها پاهایتان را گرم نگه میدارد بلکه از جذب کردن باکتری ها وآوردنشان به هواپیما نیز جلوگیری میکند.

جواهرات زیاد: با این که استفاده از یک یا دو تکه جواهرات برای زیبا بودن ظاهر، ایده ی خوبیست؛ استفاده ی بیش از حد از آنها میتواند برای ایست بازرسی کمی دردسر ساز باشد. مثل در آوردن انگشتر تنگ، اگر دوست دارید که وقتی به مقصد میرسید جواهرات خود را داشته باشید آنها را به صورت جدا در کیفی که با خود به داخل میبرید بگزارید. اگر در این جواهرات قطعات ارزشمندی وجود دارد از مامورین بخواهید تا آن را به صورت خصوصی چک کنند.

کفش های بنددار و زیپ دار: با این که این تابستان کفش هایی پر از بند و سگک مد شده است، این کفش ها گزینه های مناسبی برای پوشیدن در فرودگاه نیستند. همچنین کفش های زیپ دار هم تقریبا همین مشکل را دارند. از کفش های تخت و راحت که به آسانی از پا در می آیند استفاده کنید تا هنگام ایست بازرسی راحت باشید. و یک نکته کوچک دیگه کفش های پاشنه بلند هم جزو کفش های غیر مناسب برای فرودگاه هستند. هرچند که شما در آنها احساس راحتی کنید.

سوییشرت و کاپشن های بدون زیپ: این گزینه هم مثل کمربند برای رد شدن از ایست بازرسی دردسر ساز است و وقت شما و دیگران را میگیرد و در همین حین ممکن است مدل مو یا هرچیز دیگر شما را بهم بریزد. در پاییز و زمستان از لباس های زیپ دار یا دکمه دار استفاده کنید تا راحت تر باشید. همچنین لباس هایی را انتخاب کنید که با گذاشتن در کیسه یا چیز های دیگر چروک و خراب نشود.

لباس های فلز دار: در حالی که شما برای پوشیدن هرچیزی مختار هستید، در انتخاب های خود دقت کنید لباس هایی را بپوشید که در ایست بازرسی برای شما دردسرساز نشود و راحت تر سفر کنید.

 ظرف ها و شیشه های بزرگ مواد آرایشی،بهداشتی: شما لزوما توی فرودگاه از آنها استفاده نمیکنید ولی سرعت صف ایست بازرسی را میگیرد. از قوانین اطاعت کنید و چیزهایی را با خود به فرودگاه ببرید که شما را دچار استرس نکند تا پرواز پر آرامشی داشته باشید.

 

دیدگاه

    من بتونم سوار هواپیما بشم و برم سوئد پیش خواهرررم صلوات اونوقت حتما این لباسارو می پوشم که زودی برم و اذیت نشم

    پاسخ
*


* ارسال

مقالات مرتبط