چگونه از مهمان خود به بهترین شکل پذیرایی کنیم

چگونه از مهمان خود به بهترین شکل پذیرایی کنیم

چگونگی پذیرایی از مهمانها

 

نکاتی درباره ی پذیرایی عروسی

وقتی شما میزبان عروسی هستید، تمام تلاشتان در این است که میهمانانتان لحظات خوشی داشته باشند. افزودن برنامه های جدید و خلاقانه به مراسم، یکی از راههایی است که می توانید به وسیله آن میهمانانتان را شگفت زده کنید.

دعوت از یک نقاش

برخی ازعروس و دامادها برای مراسم خود از یک نقاش دعوت می کنند تا تصاویری از چهره میهمانان را به صورت سیاه قلم ترسیم کنند. میهمانان همانطور که مشغول رقص و شادمانی هستند می توانند لحظاتی به خود استراحت بدهند تا نقاش چهره ی آنها را ترسیم کند و وقتی به خانه برمی گردند یک یادگاری هم با خود ببرند.

عکس یادگاری

می توان شرایطی فراهم کرد که میهمانان به غیر از عکس های دسته جمعی با عروس و داماد، درگوشه ای که پرده ی مخصوصی به آن آویزان است و برای زمینه عکس آماده شده است، یکی یکی بیاستند و عکسهای یادگاری بگیرند.

نورپردازی

طراحان نورپردازی می توانند مراسم شما را رنگین کنند و با رقص نور، سایه روشنهایی زیبا روی کف سالن ایجاد کنند. روشهای ساده تر نیز آویختن چراغهای فانوسی به سبک چینی و یا روشن کردن فضا با شمع های زیبا است.

سالن استراحت

با قرار دادن چند مبل و صندلی راحتی در بخشی از سالن و یا در یک اتاق جداگانه می توان آنجا را به محل استراحت میهمانان تبدیل کرد. این کار اخیراً در برخی کشورها مرسوم شده است و میهمانان بعد از میهمانی و حتی در حین آن می توانند به این مکان بیایند و کمی استراحت کنند، حتی می توان از آنها با شکلات و نوشیدنی نیز پذیرایی کرد.

آهنگ خداحافظی

همزمان با پایان مراسم، می توانید از گروه موزیک خود بخواهید، آهنگی زیبا برای خداحافظی بنوازند و میهمانی شما را خاطره انگیز کنند.

سرویس برگشت

سرویس برگشت به منزل یا هتل برای برخی از میهمانان هم ایده جالبی است و نشان دهنده این است که تا چه اندازه برای میهمانان، احترام قائل هستید. برای این کار می توانید چند ماشین با راننده بگیرید و برخی از میهمانان را به منزل یا هتلشان برسانید.

 

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط