بهترین درمان جوش صورت

بهترین درمان جوش صورت

راههای درمان جوش صورت(قسمت 2)

جوش های صورت یکی از مزاحم ترین و وقت نشناس ترین چیزهایی هستند که ما را آزار می دهند اما با دانستن راه بهترین درمان جوش صورت میتوان آنها را برطرف کرد.

بهترین درمان جوش صورت

قسمت دوم

پوست خشک و پوسته پوسته شدهacne

اگر پوستِ خشک شما را به ستوه آورده، مرطوب کننده بهترین درمان جوش صورتِ شما خواهد بود. سعی کنید دو بار در روز از مرطوب کننده استفاده کنید و ترجیحاً از آن نوعی استفاده کنید که شامل وازلین، گلیسیرین و اسید هیالورونیک همزمان در یک محصول است.

جای جوشpimple

هیچکس نمی خواهد مشکلات پوستیِ دوران بلوغش، هر روز برایش یاد آوری شود. سریعترین گزینه و بهترین درمان جوش صورت برای ترمیم جای جوش ها رو صورتتان این است که به متخصص پوست مراجعه کنید. لیزر درمانی های مختلفی وجود دارد که باید چند جلسه ادامه داشته باشد تا جواب داخواه را بگیرید. بهترین درمان جوش صورتِ خانگی هم این است که از محصولات ضدجوش استفاده کنید که شامل سیلیکون طبی است که باعث جوان سازی دوباره ی پوست  میشود.

جوش های بلوغجوش

قبل از استفاده از محصولاتی که ادعا می کند جوش ها را از بین می برند و بهترین درمان جوش صورت هستند، به شیوه ی زندگی خود بیشتر دقت کنید. تاثیر استرس روی خیلی جاها از بدن ما خودش را نشان می دهد که یکی از آنها جوش است. ورزش کردن و عرق کردن به روند جریان گردش خون کمک می کند. اگر دلیل جوش زدن تغییرات هورمونی باشد، هر کاری را که از ملتهب شدن پوستتان جلوگیری می کند انجام دهید. سعی کنید تامیتوانید صورت خود را با آب سرد بشوئید(آب گرم باعث باز شدن رگ های خونی و در نتیجه التهاب بیشتر میشود.)

پوست های چربجوش صورت

بهترین کار برای پوست های چرب و بهترین درمان جوش صورت این است که با استفاده از شوینده های فاقد چربی بخصوص آنهایی که آنزیم یا گلیکولیک اسید دارند چربیِ پوست را تحت کنترل در بیاورند. همینطوراز مرطوب کننده های فاقد چربی که موجب آبرسانی به پوست بدون روغن زیاد میشود.  

 

با نظرات و پیشنهادات خود در مورد مقاله بهترین درمان جوش صورت ما را در بهتر کردن وبسایت یاری کنید.

مترجم : الهام علوی

منبع : mom

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط