طرز تهیه ماکارونی با بهترین روش

طرز تهیه ماکارونی با بهترین روش

3 ایده ی تنبلانه ولی خوشمزه و عالی برای تهیه ماکارونی برای شام امشب

برای یک غذای روزانه، ماکارونی با سس مخصوص و پنیر پارمزان رنده شده به نظر ایده خوبی میاید.برای همین طرز تهیه ماکارونی با بهترین روش را برایتان آماده کردیم..

با این 3 ایده ای که به شما می گوئیم یک مایه ماکارونی راحت و خوشمزه را در کمترین زمان تهیه کنید.

ایده اول:

طرز تهیه ماکارونی با بهترین روش 

firstideapasta

مایه ماکارونی را در فر درست کنید. برای درست کردن آن خودتان را زیاد به زحمت نیاندازید که روی گاز بپزید. فقط رب گوجه فرنگی بریزید، کمی سیر هم ریز کنید و داخل آن بریزید، می توانید کمی گوشت ماهی تکه شده هم بریزید و در نهایت کره اضافه کنید و آنها را در ظرف فر ریخته بگذارید بپزد تا غلیظ شود.

نکته مثبتش این است که با این کار یک ماکارونی خوشمزه خواهید داشت.

ایده دوم:

طرز تهیه ماکارونی با بهترین روش 

pasta

مایه ماکارونی را بدون اینکه پیاز را خرد کنید تهیه کنید. Marcella Hazan یک آشپز ماهر ایتالیایی یک حربه ی بی نظیر دارد: گوجه، یک پیاز نصف شده، کره و کمی نمک را داخل تابه بریزید. شعله را روشن کنید و بروید. وبعد از 45 دقیقه در آن را بردارید و معجزه اتفاق می افتد! یک مایه ماکارونی عالی دارید.

ایده سوم:

طرز تهیه ماکارونی با بهترین روش 

macaroni

تو فکر یک مایه پاستا هستید که خامه ای تر و غلیظ تر باشد و در عین حال خوشمزه ؟ گوجه فرنگی ها را تا زمانی که آب شان کشیده شده وغلیظ شوند کباب کنید (حتی گوجه فرنگی نرسیده نیز با این کار خوشمزه می شود.) سپس با کره و کمی نمک مخلوط کنید. ماکارونی های آب کشی شده و داغ را در بشقاب ریخته و مایه را روی آن بریزید. می توانید آنرا با چند تا پیازچه نیز تزیین کنید.

 

 

با نظرات و پیشنهادات خود درباره مقاله طرز تهیه ماکارونی با بهترین روش در بهبود کار وبسایت ما را یاری کنید.

مترجم : پریسا آدرم

منبع : epicurious

دیدگاه
*


* ارسال

مقالات مرتبط